کد خبر: ۶۸۷۶۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
فرماندار قیروکارزین مطرح کرد:

«احداث پالایشگاه» اولین خواسته مردم شهرستان از دولت است

فرماندار قیروکارزین خواسته های مردم شهرستان از دولت تدبیر و امید را تشریح کرد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، اشکان کاظمی فرماندار شهرستان قیروکارزین در گفتگو با پرگون در خصوص سفر هیئت دولت به استان فارس گفت: هیئت دولت روز چهارشنبه 9 اردیبهشت ماه به استان فارس سفر خواهد کرد و نماینده ویژه رئیس جمهور نیز به شهرستان قیروکارزین سفر می کند.

وی در خصوص سفر نماینده ویژه رئیس جمهور به شهرستان قیروکارزین گفت: هنوز مشخص نیست کدام یک از وزرا به قیروکارزین سفر خواهد کرد و به احتمال فراوان این مهم تا روز دوشنبه مشخص می شود.

فرماندار قیروکارزین در ادامه با اشاره به طرح های اولویت دار پیشنهادی شهرستان به هیئت دولت گفت: اصلی ترین خواسته ما که قرار است از طرف استاندار فارس در جلسه هیئت دولت مطرح شود بحث پالایشگاه هالگان است که امیدواریم به تصویب نهایی برسد.

وی ادامه داد: احداث کانال های پایاب سد سلمان فارسی و در ادامه آن تأمین آب شرب شهری و روستائی شهرستان و تأمین آب کشاورزی منطقه از سد سلمان فارسی از دیگر خواسته های مردم این شهرستان از دولت تدبیر و امید است.

کاظمی با اشاره به معضل راه های مواصلاتی شهرستان قیروکارزین گفت: توسعه راه های شهرستان در چهار محور اصلی قیر به فیروزآباد، قیر به خنج، قیر به جهرم و قیر به هنگام که در امتداد آن به اتوبان جم-عسلویه متصل می شود از خواسته های بحق مردم این شهرستان است که امیدواریم با حضور ریاست محترم جمهور در استان این امور محقق گردد.

فرماندار قیروکارزین در ادامه با اشاره به بافت قدیمی روستا های شهرستان و وقوع زلزله های متعدد در شهرستان پرداخت تسهیلات کم بهره را از دیگر خواسته های مردم این شهرستان دانست و افزود: توسعه بیمارستان امام محمد باقر(ع) شهر قیر که تنها بیمارستان شهرستان 80 هزار نفری قیروکارزین است از مهمترین درخواست هایی است که مردم از دولت توقع اجرایی شدن آنها را دارند.

وی در پایان گفت: امیدواریم با حضور کاروان تدبیر و امید در استان فارس شاهد پیشرفت و توسعه هرچه بیشتر استان و شهرستان قیروکارزین باشیم.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
0
درودخدابراین فرماندار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
0
مرد حسابی اب نداری بخوری میخوای پالایشگاه بزنی!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
0
تیتر شما از نظر اصول فنی کاملا غلط است