کد خبر: ۶۸۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۱ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴

دولت سپیدان را به منطقه ویژه گردشگری تبدیل کند

فرماندار سپیدان گفت: یکی از مطالبات این شهرستان طی سفر هیئت دولت تصویت انتخاب سپیدان به عنوان منطقه ویژه گردشگری است.
شیرازه: عبدالحسن صمد نژاد در گفتگو با مهر با بیان اینکه سپیدان با توجه به وضعیت اقلیمی مناسب خود دارای قابلیت های گردشگری بالایی است، اظهار داشت: با نگاه و مدیریتی که نسبت به سپیدان به عنوان یک شهرستان وجود دارد و با توجه به محرومیت های زیاد آن، اگر بخواهد به شکل فعلی روند توسعه شهرستان دنبال شود، زمان زیادی طول خواهد کشید.

وی با اشاره به پتانسیل های سپیدان در حیطه توریسم ورزشی، طبیعی و سلامت، ادامه داد: حال اگر سپیدان به عنوان منطقه ویژه گردشگری انتخاب شود، با سوق یافتن اعتبارات به سمت آن، روند توسعه شهرستان تسریع می شود.

فرماندار سپیدان افزود: وقتی این امر مصوب شود، قوانین و اعتبارات مناطق ویژه به سمت شهرستان می آید و می توان از ظرفیت ها به شکل رسمی استفاده کرد.

صمد نژاد ایجاد یک دهکده ورزشی را از دیگر خواسته های سپیدان عنوان کرد و گفت: با توجه به پتانسیل های ورزشی سپیدان این امکان وجود دارد که یک مجموعه ورزشی کامل برای اردوهای تیم های ورزشی ملی و بین المللی در آن احداث شود.

وی محرومیت زدایی از روستاهای سپیدان، تکمیل سالن ورزشی بیضا، تجهیز بیمارستان بیضا، و مناسب سازی راه سپیدان – اقلید را از دیگر مطالبات این شهرستان ذکر کرد.

نظرات بینندگان