کد خبر: ۶۸۹۷۴
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۳ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
با اجرای 4 طرح کلان؛

«لامرد و مهر» بیشترین سهم را از سفر دولت به فارس گرفتند

تنها طرح هایی که در سفر هیئت دولت به فارس رسماً کلنگ زنی شد و تمام مقدمات اجرایی شدن آن ها تامین گردید، 4 طرح صنعتی عظیم منطقه لامرد و مهر بود که سبب گشت به شانزدهمین سفر استانی هیئت دولت اعتبار و ارزشی دوچندان دهد.

شیرازه: رئیس جمهور در سفر استانی خود به استان فارس، بصورت ویدئو کنفرانس دستور آغاز عملیات احداث چندین طرح عظیم صنعتی را در این استان صادر کرد.
طرح هایی که با وعده رئیس جمهور ظرف کمترین زمان و با بیشترین شتاب برای ایجاد فرصت های شغلی جهت از بین بردن بیکاری در استان فارس و جنوب کشور اجرایی خواهند شد.
اما تاملی بر این طرح ها نکات مهمی را عیان می سازد؛
لامرود نوشت: در حالی که استان فارس از ظرفیت ها، امتیازات و ویژگی های برجسته ای برخوردار است که مسئولین آن طی سالیان طولانی به دنبال بهره وری از این نعمات خدادادی بودند، اما تنها طرح هایی که در سفر هیئت دولت به فارس رسماً کلنگ زنی شد و تمام مقدمات اجرایی شدن آن ها تامین گردید، 4 طرح صنعتی عظیم منطقه لامرد و مهر بود که سبب گشت به شانزدهمین سفر استانی هیئت دولت اعتبار و ارزشی دوچندان دهد.
طرح ساخت مجتمع تولید آلومینیوم جنوب لامرد به عنوان بزرگترین کارخانه آلومینیوم کشور با اعتباری قریب به 4/100/000/000/000 تومان (چهار هزار و یکصد میلیارد تومان) و با اشتغالزایی بیش از یک هزار و یکصد نفر در منطقه ویژه اقتصادی لامرد و همچنین طرح احداث تاسیسات اتان گیری پالایشگاه پارسیان در شهرستان مهر با اعتباری بالغ بر 3/100/000/000/000 (سه هزار و یکصد میلیارد تومان‌) با اشتغالزایی قریب به یک هزار نفر از عظیم ترین طرح هایی بودند که به دستور سکاندار دولت عملیات ساخت آن ها به صورت رسمی آغاز شد.
باید به این دو طرح بزرگ، که تحولی اساسی در جنوب کشور بوجود خواهند آورد، دو طرح بزرگ دیگر منطقه ویژه اقتصادی لامرد را نیز اضافه کرد.
این پروژه ها عبارتند از:
- احداث پیشرفته ترین نیروگاه تولید برق کشور با ظرفیت 930 مگاوات و با اعتباری بالغ بر 2/100/000/000/000 (دو هزار و یکصد میلیارد تومان‌)
- نخستین طرح فرآورده های گاز تبدیلی کشور موسوم به GTL  با اعتباری قریب به 600/000/000/000 (ششصد میلیارد تومان‌) با تولید سه هزار بشکه بنزین، گازوئیل و نفتا در روز.
راستی اگر تلاش و کوشش مسئولین شهرستان های لامرد و مهر بویژه نماینده سخت کوش مردم در مجلس شورای اسلامی نبود، فارس چه پرو‌ژه ای داشت تا بتواند در شانزدهمین سفر هیئت وزیران به آن دلخوش باشد؟!

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
0
طرح های مزبور به مدد تلاش های شبانه روزی دکتر موسوی نماینده سخت کوش و هوشمند لامرد و مهر درادامه تلاش های مرحوم حیاتی نماینده سابق صورت گرفته ...
ناشناس
ROMANIA
شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
0
مردم همه چیز می دونن.
ربطی به نماینده و مسولان لامرد نداره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
0
استاندار=====>متولد گله دار لامرد
دیگه تا تهش بخون
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
0
مبارکشون باشه ، به این میگن عدالت در بخش توسعه
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
0
گربه میومیو کن بابا از آن ما قاطر چموش لگد زن برای شما
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
0
آقای ناشناس استاندار متولد شهر فال از توابع گله دار مهر است نه لامرد الکی به خودت نچسبونش
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
0
آقا این چه نقدیه که شما دارید واقعا فاقد مبناست اگه همه استدلالتون اینطوره خیلی دور از واقعیته ، نقد هم بایستی با اطلاع و منصفانه باشه این موضوع چه ربطی با استاندار داری لطفا برای اطلاع از این پروژه با تاریخ 10 ساله آلومنیوم سری به سایت نماینده سخت کوش لامرد بزن...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
0
آخه شیرازه با این تیتر معنی دار یعنی می خوای بگی چون استاندار اهل جنوب فارسه بیشترین سهم را گرفته آخه این چه حرفه به جز اختلاف افکنی چه معنی داره این طرح ها از دوره اول احمدی نژاد توسط مرحوم حیانی و دکتر موسوی نماینده فعلی در حال پیگیره اصلا چه ارتباطی به جنوبی بودن می تونه داشته باشه. آسمون ریسمون کردید که استاندار...
على
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
0
خب مردم نماينده انتخاب ميكنن كه براشون كار كنه نه ٢٤ ساعت بشت تريبون بره حرف مفت بزنه بكه كه جرا بقيه اين كارو اون كار كردند اونا دارن كارشونو درست انجام ميدن نماينده منو تو جكار كردند واسمون