کد خبر: ۷۰۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۳ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۴
از مراسم نیمه شعبان تا سالگرد ارتحال امام(ره)؛

علّت حضور کمرنگ مسوولین ارسنجان در مناسبت های اخیر چیست؟

به امید آنکه مسوولین محترم هم درک کنند که حضورشان در کنار و منظر مردم، اهمیت دوچندانی نسبت به حضور و اهتمام شان در جلسات اداری مربوط به این مناسبت ها دارد و ان شاالله در آینده از این مهم غافل نشوند.
به گزارش شیرازه به نقل از ارسن نیوز، در هفته گذشته به مناسبت نیمه شعبان، سالگرد ارتحال امام(ره) و قیام 15 خرداد، مراسم مختلفی در ارسنجان برگزار شد. برنامه هایی که هم از طرف ادارات و نهادهای شهرستان ترتیب یافته بود و هم جنبه مردمی داشت.

 اما آنچه در چند مراسم هفته قبل به چشم آمد، حضور کمرنگ و حتی بیرنگ مسوولین شهرستان، ادارات و نهادهای مختلف در میان مردم بود. از مراسم رونمایی از خاطره ها و درنگ های دکتر حسنلی گرفته تا مراسم نیمه شعبان و حتی مراسم ویژه سالگرد ارتحال امام خمینی(ره).

 به طوری که در مورد آخری شرکت کنندگان نتوانستند نسبت به عدم حضور مسوولین در این مراسم مهم بی تفاوت باشند و حین سخنرانی، با ارسال یادداشت های اعتراضی به سخنران، به این موضوع واکنش نشان دادند و سخنران مراسم نیز در پایان صحبت هایش ضمن تأیید اعتراض مردم، از عدم حضور مسوولان در مراسم ویژه سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) گلایه کرد.

 اگر دقت کنیم وجه اشتراک این 3 مراسم مشخص، برگزاری در روزهای تعطیل و خارج از ساعات اداری است. ظاهراً علّت اصلی این وضعیت هم همین است و از طرفی هم مسوولان نیز در مواقعی گرفتاری هایی دارند که عذرشان را موجه می کند. و گرنه نمی توان تصور کرد مسوولین ادارات و نهادهای شهرستان خدای ناکرده نسبت به اهمیت این مناسبت ها که ریشه ی اعتقادات مردم و بنای جمهوری اسلامی را تشکیل می دهند بی تفاوت هستند. اما اینکه به غیر از دو یا سه نفر، بقیه مسوولان در چنین مراسم مهمی حضور نداشته باشند نیز پذیرفته نیست.

 البته وظیفه ما به عنوان رسانه هم حکم می کند در کنار انعکاس چنین گلایه هایی، نسبت به انعکاس اهتمام مسوولین به برگزاری این مناسبت ها هم اقدام نماییم. به همین خاطر تصاویر و صورت جلسه های مسوولین شهرستان در مورد 2 مناسبت نیمه شعبان و سالگرد ارتحال امام(ره) را به همراه اسامی مسوولان حاضر در اینجا منتشر می نماییم به امید آنکه مسوولین محترم هم درک کنند که حضورشان در کنار و منظر مردم، اهمیت دوچندانی نسبت به حضور و اهتمام شان در جلسات اداری مربوط به این مناسبت ها دارد و ان شاالله در آینده از این مهم غافل نشوند.

 

(جلسه ستاد بزرگداشت دهه مهدویت در ارسنجان)

 

 

 

 

 

 

(جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام(ره) در ارسنجان)

 

 

 

 

 

 

نویسنده :
شفیعی
نظرات بینندگان