کد خبر: ۷۰۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۲ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۴
معاون استاندار فارس:

تیم فوتبال بهمن شیراز نباید از فارس خارج شود/ به شهرداری و شورای شهر نامه می نویسیم

کدخداپور گفت: شهرداری و شورای شهر می توانند در این زمینه کمک کنند
به گزارش شیرازه به نقل از ایرنا، جوانشیر کدخداپور، روز شنبه در دیدار با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس، رییس هیات فوتبال و مدیرعامل باشگاه بهمن شیراز افزود: متاسفانه در استان فارس صنایع بزرگی وجود ندارد که در ورزش حرفه ای ورود کند اما با این وجود وظیفه داریم با چند صنایع و دیگر نهادها مذاکره کنیم تا مشکل تیم بهمن حل شود.

وی اضافه کرد: شهرداری شیراز همانند شهرداری سایر استان ها که تیمداری می کنند می تواند از تیم بهمن حمایت کند و برای تحقق این امر نیز با شهردار شیراز و شورای شهر مکاتبه خواهیم کرد.

این مقام مسوول اضافه کرد:بر این باوریم فوتبال و سایر رشته های ورزشی که مخاطبان زیادی دارند می توانند با پیروزی های خود مردم را خوشحال کنند و باعث نشاط در جامعه شوند.

کدخداپور افزود: ازانجا که فارس پیشینه خوبی در فوتبال کشور دارد، حیف است هیچ نماینده ای در لیگ برتر نداشته باشد از این رو باید از تیم بهمن ، فجرسپاسی و دیگر تیم ها حمایت کرد تا هر چه زودتر به لیگ برتر صعود کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: از اداره کل ورزش و جوانان فارس حمایت می کنیم و افزون بر این باید تسهیلانی برای بخش خصوصی فراهم شود تا آنها بتوانند در حوزه ورزش سرمایه گذاری کنند.

سرپرست ورزش و جوانان فارس هم در این نشست اظهار داشت: فوتبال فارس سال 93 را به خوبی پشت سر گذاشت که می توان به صعود تیم بهمن به لیگ دسته یک و تیم کارا به دسته دوم اشاره کرد.

علی رضایی ادامه داد:در صورت خروج تیم بهمن از استان فارس، مردم و جوانان علاقه مند به فوتبال دلسرد خواهند شد ضمن این که بهمن سرمایه فارس است و نباید اجازه دهیم از این استان خارج شود.

وی اضافه کرد: شهرداری و شورای شهر می توانند در این زمینه کمک کنند چرا که شاهد فعالیت شهرداری ها مختلف در سطح کشور و آن هم در لیگ های حرفه ای هستیم.

رضایی بیان داشت: مدیر عامل تیم بهمن شیراز ظرف هفت سال گذشته در بدترین شرایط با هزینه شخصی تیمداری کرده است و اکنون که به دسته اول صعود کرده با توجه به هزینه های بالا، نیاز است همه کمک کنند تا این تیم بماند و با قدرت در مسابقات شرکت کند.

مدیر عامل باشگاه بهمن شیراز با بیان این که به هیچ عنوان دوست ندارم این تیم از استان خارج شود گفت: برای این تیم در هفت سال گذشته زحمات زیادی کشیدم و دیگر به تنهایی توانایی هزینه کردن را ندارم اما پیگیری های سرپرست ورزش و جوانان فارس سبب شد به آینده امیدوار باشم.

سعید زارعی افزود: فرصت زیادی تاشروع مسابقات (مرداد ماه) نداریم ضمن این که هزینه شرکت دردسته اول بسیاربالاترازدسته های دیگر است.

وی اظهار داشت:بابت هزینه شرکت درلیگ گذشته حدود سه میلیارد ریال به بازیکنان و کادر فنی بدهکار هستیم و امیدواریم استاندار فارس در این زمینه کمک کند تا امسال تیمی به مراتب قوی تر روانه مسابقات کنیم.

رییس هیات فوتبال فارس هم گفت: اکنون که فوتبال فارس جان تازه ای گرفته، حیف است که از تیم بهمن حمایت نکنیم .

غلامعلی هنرپیشه افزود: در حالی که شهرداری های سایر استان های کشور از تیم های شهرشان حمایت می کنند اما در شیراز این اتفاق رخ نمی دهد .

وی بیان کرد: خروج تیم بهمن که اکنون چندین مشتری از سایر استان ها دارد، نمی تواند برای فارس کارنامه خوبی باشد ضمن این که مردم و به ویژه جوانان به این تیم بومی بسیار علاقه مند شدند و مرتب پیگیر وضعیت تیم محبوشان هستند .

هنرپیشه گفت: هواداران تیم بهمن از این که خبر خروج این تیم را شنیدند، دلگیر شدند و ما نیز برای شادی جوانان باید هر کاری از دستمان بر می آید انجام دهیم .

وی اظهارداشت: تیم بهمن با یک عده بازیکن جوان و بومی توانست به لیگ دسته اول صعود کند و اکنون نیاز به حمایت استاندار، نمایندگان مجلس، شهردار و صاحبان صنایع دارد.

بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه ایران با شرکت 20 تیم و در یک گروه از مرداد 94 آغاز می شود.
نظرات بینندگان