کد خبر: ۷۰۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۷ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۴

نماینده شیراز: ثبات منطقه در گرو ثبات امنیت ایران است

دستغیب گفت: اگر توافقات به نتیجه برسد در روش تعاملات بازرگانی، تجاری و خدماتی قطعا مراودات با کشورهای اسلامی و کشورهای منطقه اولویت خواهد داشت.
به گزارش شیرازه، عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران تهدیدی برای هیچ کشوری در منطقه محسوب نمی شود، ابراز کرد: ثبات منطقه در گرو ثبات امنیت جمهوری اسلامی ایران است.

سید احمدرضا دستغیب در گفتگو با خانه ملت با بیان اینکه جمهوری اسلامی با کشورهای منطقه یک رابطه دوستانه و تعاملات خوبی دارد، افزود: ایران اسلامی تهدید و خطری برای کشورهای همسایه نیست.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، گفت: اگر توافقات به نتیجه برسد در روش تعاملات بازرگانی،  تجاری و خدماتی قطعا مراودات با کشورهای اسلامی و کشورهای منطقه اولویت خواهد داشت.

دستغیب تصریح کرد: نباید چنین باور غلطی وجود داشته باشد که حضور ایران با قدرت در منطقه به ضرر کشورهای منطقه است چرا که بارها این موضوع ثابت شده است که جمهوری اسلامی ایران هرگز در جهت خلاف منافع کشورهای اسلامی حرکت نکرده است.

نماینده شیراز تاکید کرد: همدلی و همگرایی کشورهای اسلامی امری ضروری است چرا که در نهایت همه امت اسلامی از این همگرایی منتفع می شوند.
نظرات بینندگان