کد خبر: ۷۰۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۲ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۴

دستگيري 9 نفر اراذل و اوباش در شيراز

با هماهنگي مقام قضائي مأموران اين پليس با همكاري عوامل يگان امداد شهرستان شيراز به يكي از محله هاي جرم خيز در جنوب شهر اعزام و در يك عمليات منسجم تعداد 9 نفر از اراذل و اوباش را دستگير كردند.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی فارس، رئيس پليس امنيت عمومي فارس از شناسايي و دستگيري 9 نفر از اراذل و اوباش در يكي از محله هاي جنوبي شيراز خبر داد.
سرهنگ "علي ذوالقدري" در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در راستاي طرح مقابله با تحركات مجرمانه اراذل و اوباش و پاكسازي نقاط آلوده و درخواست هاي مكرر شهروندان در خصوص اين موضوع، مراتب به صورت ويژه در دستور كار مأموران قرار گرفت.

وي ادامه داد: با هماهنگي مقام قضائي مأموران اين پليس با همكاري عوامل يگان امداد شهرستان شيراز به يكي از محله هاي جرم خيز در جنوب شهر اعزام و در يك عمليات منسجم تعداد 9 نفر از اراذل و اوباش را دستگير كردند.

اين مقام انتظامي خاطر نشان كرد: در سوابق اين افراد اقدامات مجرمانه و هنجارشكني نظير عربده كشي، قدرت نمائي، زورگيري ،درگيري و نزاع هاي دسته جمعي متعدد و فروش مواد مخدر بوده كه موجبات نارضايتي و ايجاد مزاحمت براي شهروندان را فراهم نموده و تحت تعقيب مراجع قضائي و انتظامي نيز بودند.

سرهنگ "ذوالقدري" با بيان اينكه در بازرسي از مخفيگاه اين افراد تعدادي سلاح سرد و مقاديري انواع مواد مخدر كشف شد، افزود: در اين رابطه پرونده قضائي تشكيل شد.

رئيس پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان فارس در پايان با هشدار به افراد مخل نظم و امنيت در جامعه گفت: در پي انجام اين عمليات، ساكنان آن محله از دستگيري اراذل و اوباش و اقدامات پليس اعلام رضايت و تقدير و تشكر كردند.


نظرات بینندگان