کد خبر: ۷۰۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۹ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۴

ترویج بی‌اخلاقی در تورهای گردشگری برای کسب سود بیشتر+ تصاویر

برخی تورهای گردشگری در جهت کسب سود بیشتر، با فراهم آوردن شرایطی نامتعارف، جوانان پاک را در معرض آلودگی و انحرافات اخلاقی قرار می دهند.
به گزارش شیرازه به نقل از دانشجو، برخی تورهای گردشگری در جهت کسب سود بیشتر با فراهم آوردن شرایطی نامتعارف جوانان پاک را در معرض آلودگی و انحرافات اخلاقی قرار می دهند و در این مسیر تمام قوانین و آئین نامه های قانونی و اخلاقی را زیر پا می گذارند.

هنگامی که طعمه های این تورهای گردشگری سوار اتوبوس می‌شوند، پرده‌ها کشیده می‌شوند و مسافران از خیر دیدن منظره‌های اطراف می‌گذرند. البته بیشتر آنها علاقه‌‌ی چندانی هم به تماشا کردن بیرون ندارند و رقصیدن در راهرو باریک اتوبوس یا میان صندلی‌ها را به دیدن طبیعت ترجیح می‌دهند. وقتی به مقصد می‌رسند و باید پیاده شوند، تازه از دنیایی که برای خود ساخته‌اند به دنیای واقعی برمی‌گردند و این یعنی شادی لحظه ای که چون لحظه ای است پیامد آن افسردگی در طول  دراز مدت است.



  
 
 
 
 
 
 
گفتنی است، مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی درباره اینکه چرا کشورهایی مانند مالزی و ترکیه جشنواره گردشگری حلال برگزار می‌کنند، اما ایران هیچ نقش و شرکتی در این جشنواره‌ها ندارد،  گفت: در جایی مانند مالزی سه فرهنگ چینی، هندی و مسلمان زندگی می کنند. آنها مجبورند که بخش‌های مسلمان نشین خود را معرفی کنند اما در ایران ۹۹ درصد مردم زندگی حلال دارند و نیازی به معرفی نیست.
نظرات بینندگان