کد خبر: ۷۲۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۹ - ۲۰ تير ۱۳۹۴

همنوایی ارسنجانی ها با مردم مظلوم فلسطین + عکس

روزه داران ارسنجانی با وجود گرمای هوا، امروز در حالی مسیر بین سپاه ناحیه ارسنجان تا مصلای نماز جمعه را طی کردند که شب گذشته را تا سحرگاه به عبادت و استغاثه گذرانده بودند.
گاهی چه زیبا مناسبت ها در هم گره می خورند. دیشب شب فریاد خواهی بود و امروز روز فریاد زنی. دیشب الغوث الغوث بود و امروز الموت الموت. دیشب حق مطلق خطاب بود و امروز کفر مطلق. دیشب دست ها به سمت خدا نشانه رفته بود و امروز به سوی دشمنان خدا. دیشب مشت ها باز بود و امروز مشت ها گره کرده. دیشب صحنه های خضوع و خشوع به تصویر کشیده می شد و امروز صحنه های شجاعت و غرور. دیشب شب عبادت بود و امروز روز برائت. و کیست که نداند عبادت بی برائت یعنی هیچ!

به گزارش شیرازه به نقل از ارسن نیوز، مردم ولایتمدار ارسنجان امروز همزمان با دیگر هموطنان شان، با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، فریاد ضد استکباری سر دادند.

روزه داران ارسنجانی با وجود گرمای هوا، امروز در حالی مسیر بین سپاه ناحیه ارسنجان تا مصلای نماز جمعه را طی کردند که شب گذشته را تا سحرگاه به عبادت و استغاثه گذرانده بودند.

طنین شعارهای همیشگی الله اکبر، لااله الا الله، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر منافق، مرگ بر ضد ولایت فقیه، و شعار های جدیدی همچون مرگ بر آل سعود و مرگ بر فتنه گر، امروز بر زبان های روزه دار اقشار مختلف مردم ارسنجان جاری شد. امام جمعه، فرماندار و تنی چند از مسوولان شهرستان نیز مردم را مراسم امروز همراهی می کردند.

راهپیمایان سپس با حضور در مصلای نماز جمعه ارسنجان و قرائت قطعنامه ی پایانی، جنایات آمریکا و اسراییل و گروه های تکفیری علیه مسلمنان را محکوم کردند.

فرماندار ارسنجان در جمع راهپیمایان ارسنجانی، ضمن تشریح اوضاع سیاسی منطقه و جهان، هدف توطئه های استکبار جهانی علیه جهموری اسلامی ایران را، جلوگیری از گسترش تفکر اسلام ناب محمدی(ص) در کشورهای اسلامی و دیگر مناطق جهان بیان کرد.

سید محمد یوسف کاظمی تشکیل و جنایات گروه های تکفیری علیه مسلمانان را در راستای نقشه های شوم رژیم صهیونیستی ، و راه مقابله با آن ها را وحدت مسلمین دانست.

نظرات بینندگان