کد خبر: ۷۴۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۷ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۴

آغاز به کار مجدد کلینیک ترک دخانیات در شیراز

ساعت کار این کلینیک، از ساعت16و 30 دقیقه بعد از ظهر بوده و متقاضیان می توانند زیر نظر پزشکان دوره دیده، به ترک دخانیاتی مانند سیگار و قلیان بپردازند.

به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در راستاي برنامه كنترل دخانيات، كلينيك ترك دخانيات در شهر شيراز با هدف كاهش عوارض ناشي از استعمال مواد دخاني پس ازوقفه اي چند ساله مجددا فعاليت خود را از سر گرفت.

افرادي كه تمايل به ترك دخانيات شامل سيگار، قليان و پیپ دارندمي توانند بامراجعه به اين كلينيك از خدمات مشاوره اي زير نظر پزشك دوره ديده بهره مند شوند.

متقاضیان شرکت در این برنامه های این کلینیک، در طول چهار هفته متوالی با مضرات دخانیات آشنا شده و روش های جایگزین را می آموزند.

شرکت کنندگان به شیوه گروهی، تجربیات خود را در خصوص ترک دخانیات، با یکدیگر در میان گذاشته و با تکنیک های ترک و مقابله با هوس مصرف دخانیات، آشنا می شوند.

همچنین نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص انواع این تکنیک ها، در گروه ها مطرح می کنند.

کلینیک ترک دخانیات شیراز، پیش از این در سال های 82تا89فعالیت داشته و با یک وقفه، مجددا در سه راه آستانه، بيمارستانقلب الزهرا ( س)، كلينيك ترك دخانيات آغاز به کار نموده است.

ساعت کار این کلینیک، از ساعت16و 30دقیقه بعد از ظهر بوده و متقاضیان می توانند زیر نظر پزشکان دوره دیده، به ترک دخانیاتی مانند سیگار و قلیان بپردازند.

نظرات بینندگان