کد خبر: ۷۵۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۹ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۴

برگزاری جشنواره مردمی انار اواسط مهر ماه در استهبان

جلسه هماهنگی مقدماتی و برنامه ريزی برگزاری اولين جشنواره انارمنطقه شهر ايج با حضور شرفی فرماندار، سقایی نماينده مردم استهبان و نی ريز در مجلس شورای اسلامی، حقيری بخشدار مرکزی و مسؤولان ذيربط شهرستان برگزار شد.

به گزارش شیرازه به نقل از سراج استهبان؛ شرفی فرماندار استهبان در تشریح این خبر گفت: جشنواره انار ظرفيت مناسبی برای جذب گردشگران است و اين جشنواره بايد به گونه ای برگزار شود که درخورشخصيت فرهنگی و اجتماعی منطقه بوده وبه نحو مطلوبی در معرض ديد ميهمانان قرار گيردو اين موضوع از مهمترين محورهایی است که بايد در جشنواره لحاظ گردد.

نماينده عالی دولت در شهرستان از مسئولين امر خواست تمام تلاش خود را برای معرفی اين محصول ارزشمند و مرغوب استهبان به کار بندندو جشنواره ای مردمی در شأن مردم منطقه برگزار شود.

وی زمان برگزاری جشنواره را اواسط مهرماه اعلام کرد و افزود: در برگزاری اين جشنواره به کمک نيازمنديم و لازم است همه مردم در اجرای اين کار ياری و مساعدت کنند .

در ادامه  مهندس سقایی نماينده مردم استهبان نی ريز در مجلس شورای اسلامی ضمن تأکيد برگزاری اين جشنواره و لزوم مصرفی توانمندی های گردشگری و کشاورزی منطقه با برکت شهر ايج، آمادگی خود را جهت دعوت از مقامات مسؤول کشوری و استانی و ساير هماهنگی های لازم اعلام نمود. 

نظرات بینندگان