کد خبر: ۷۶۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۸ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۴

کمیته امداد به 14 نوعروس جهرمی بن خرید 50 هزارتومانی داد

معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) جهرم گفت: جشن ازدواج 40 نوعروس تحت پوشش کمیته امداد همزمان باسالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س) در جهرم برگزار شد.

به گزارش شیرازه محسن دیبائی معاون کمیته امداد شهرستان جهرم به خبرنگار پسین جهرم گفت: همزمان با سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) جشن ازدواج  40 نفر از نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد شهرستان جهرم در سالن شهدای امداد این مدیریت برگزار شد.

وی، سخنرانی، پخش کلیپ، توزیع هدیه به نوعروسان، توزیع 80 بلیط رایگان فیلم محمد رسول الله (ص) میان شرکت کنندگان، پذیرائی و ضیافت ناهار را از برنامه های این آئین عنوان کرد و افزود: در این مراسم به 14 نفر از نوعروسان که به نام مبارک فاطمه و القاب آن حضرت (س) مزین بودند، بن کارت هدیه خرید سبدکالا 500 هزار ریالی به ارزش 7 میلیون ریال اهداء شد.

معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) جهرم با اشاره به برنامه های این نهاد در راستای ازدواج جوانان گفت: از ابتدای امسال  38  کمک هزینه­ جهیزیه و ازدواج به ارزش 740 میلیون ریال به زوج های جوان زیر پوشش کمیته امداد پرداخت شده است.

دیبائی به مشاوره زوجین و برگزاری آموزش گروهی به نوعروسان و دختران در شرف ازدواج توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) جهرم اشاره کرد و اذعان داشت: مقوله­ی آموزش و مشاوره قبل و بعد از ازدواج یکی از بسته­های خدمتی کمیته امداد در راستای تحکیم بنیان خانواده به شمار می­آید.

نظرات بینندگان