کد خبر: ۷۶۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۶ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۴

یک خیر جهرمی 150 جفت کفش به دانش‌آموزان نیازمند اهدا کرد

معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) جهرم گفت: یک خیر جهرمی تعداد 150 جفت کفش به دانش آموزان بی بضاعت هدیه کرد.

به گزارش شیرازه، محسن دیبائی معاون کمیته امداد امام خمینی(ره) جهرم به خبرنگار پسین جهرم گفت: با توجه به نزدیک شدن سال تحصیلی جدید و نیاز مبرم دانش آموزان به لباس و پوشاک، یک خیر جهرمی 150 جفت  کفش به ارزش ریالی 75 میلیون ریال جهت توزیع میان خانواده های نیازمند اهدا کرد.

وی افزود: در آستانه سال تحصیلی مدارس یکی از دغدغه­های خانواده­های بی بضاعت و محروم، تهیه ملزومات تحصیلی جهت فرزندانشان است که ضرورت نهادینه كردن امر مشاركت مردم در کمک به محرومان، شروع سال تحصیلی پرنشاط را برای افراد نیازمند درپی دارد.

معاون کمیته امداد امام خمینی(ره) جهرم اظهار کرد:  کمیته امداد دارای یکی از بزرگترین بانک اطلاعاتی از افراد نیازمند شهرستان بوده و با توجه به نیاز سنجی صورت گرفته، آماده توزیع هدایای خیرین و نیکوکاران در اسرع وقت در بین خانواده­های نیازمند است.       

وی با اشاره به ضرورت نهادینه كردن امر مشاركت مردم در امور خدا پسندانه، افزود: چنین کمک هایی موجبات ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف و در نتيجه توانمندسازی آنها را فراهم می سازد.

دیبائی بر دستگیری از ضعفا و نیازمندان تأكید کرد و گفت: در قرآن و احادیث اسلامی بر این مهم بسیار سفارش و الگوی حكومتداری اسلامی و انقلاب اسلامی ایران با تعلیم و تربیت دینی عجین شده است و انسان های با ایمان، راسخ و خدا ترس با قانون مداری می توانند اهداف والای نظام را محقق كنند.

 

انتهای پیام

برچسب ها: جهرم ، کمیته امداد
نظرات بینندگان