کد خبر: ۷۷۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۹ - ۰۸ مهر ۱۳۹۴

قاتل پشيمان، خود را تسليم پليس آگاهی جهرم كرد

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم گفت: نوجوان 16 ساله اي كه در درگيری با دوست خود باعث مرگ وی شده بود، خود را به پليس معرفی كرد.

به گزارش شیرازه به نقل از پسين جهرم، سرهنگ عبدالعظيم انصاری در تشريح اين خبر گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوريت های پليسي110 مبني بر درگيری بين دو نوجوان در بلوار رهبری شهر جهرم، بلافاصله ماموران کلانتری 12 مطهري به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل و در بررسی های اوليه با پيکر غرق در خون نوجواني 16ساله که بر اثر ضربات شيئی تيز و برنده به شدت مجروح شده بود، مواجه شدند و با حضور عوامل اورژانس به بيمارستان منتقل شد.

اين مقام ارشد انتظامي ادامه داد: با توجه به مرگ اين نوجوان به علت شدت جراحات وارده، عمليات شناسايی و دستگيری ضارب در دستور کار ماموران پليس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

 انصاری تصريح كرد: متهم به قتل که قبل از حضور پليس اقدام به فرار کرده و در مکانی نامعلوم مخفي شده بود، با توجه به تنگ شدن عرصه بر وی و پيگيری های ماموران، سرانجام پس از گذشت 12 ساعت ، خود را به پليس آگاهی معرفی کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم با اشاره به اينكه در تحقيقات و بازجويي های فنی پليس، قاتل16 ساله به قتل دوست خود اقرار و انگيزه قتل را درگيری لفظی با مقتول اعلام کرد، گفت: متهم پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

 

انتهای پیام

برچسب ها: جهرم ، پلیس
نظرات بینندگان