کد خبر: ۷۷۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۱۸ مهر ۱۳۹۴

پیام مهر پلیس در دبیرستان "شاهد "جهرم قرائت شد

در گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، امروز پیام مهر پلیس، با حضور کادر نیروی انتظامی و تعدادی از مسئولان شهرستان جهرم در دبیرستان پسرانه شاهد قرائت شد.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از پسین جهرم، سرهنگ عبدالعظيم انصاری در مراسم در سخنانی با تبريک سال تحصيلي جديد، دانش آموزان را سرمايه عظيم كشور دانست و گفت: مشاركت دادن دانش آموزان در ايجاد امنيت و آرامش در ارتقاء اعتماد به نفس بسيار موثر است.

وی افزود: ترويج فرهنگ مشارکت شهروندان با پليس بايد از دانش‌آموزان شروع شود چرا که آنها با انتقال اين فرهنگ به خانواده‌هاي خود، در اين حوزه به عنوان هميار پليس عمل کرده و مي‌توانند در تغيير فرهنگ جامعه و حرکت به سوی جامعه‌ای ايده‌آل با کمترين آسيب اجتماعی تايرگذار باشد.

اين مقام انتظامی جهرم تصريح كرد: يکی از وظايف ناجا که در قانون اساسي به آن اشاره شده است برقراري امنيت در جامعه بوده و بر اين اعتقاد است که حفظ و برقراری امنيت وظيفه يک سازمان به تنهايي نيست و تمام ارگانها و سازمانها و نهادها در اين امر نقش اساسي دارند.

انصاری با اشاره به شعار هفته ناجا افزود: نيروی انتظامی جمهوری اسلامی با انتخاب شعار "اقتدار پليس ،همدلي و همزباني، امنيت و آرامش " برای هفته ناجا در سال پيش رو اين نويد را مي دهد كه بر سرعت و دقت تلاش‌ها و اقدامات خود در قلمرو امنيت و نظم اجتماعي و خدمت رساني به بيش از پيش بيفزايد.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم خاطرنشان كرد: تعامل با اقشار مختلف اجتماعي بويژه دانش آموزان در راستای کاهش جرائم و آسيب های اجتماعی از اولويت های نيروی انتظامی است.

در این مراسم كه با حضور روسای پليس های تخصصی، مدير آموزش و پرورش، اعضای شورای شهر و جمعي از مسوولان محلي در دبيرستان پسران شاهد شهر جهرم برگزار شد، از تعدادی دانش‌آموز نمونه این دبیرستان تقدیر و توسط یکی از دانش آموزان "پیام مهر" قرائت شد.
 

نظرات بینندگان