کد خبر: ۷۷۷۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۳ - ۲۲ مهر ۱۳۹۴

دوران هاشمی دستور داده شد که در مورد اسرائیل صحبتی نشود!

احمد نقیب‌زاده، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و از استادان دانشگاه اخیرا گفته است: دوران هاشمی دستور داده شد که در مورد اسرائیل صحبتی نشود!
به گزارش شیرازه، احمد نقیب‌زاده، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و از استادان دانشگاه، اخیراً در بخشی از یک مصاحبه با اشاره به توافق ویَنی دولت اظهار کرده است:

«امروز که این توافق صورت گرفته، می‌توانیم روابط با آمریکا را به نقطه صفر برسانیم (به این معنی که از منفی به صفر برسیم) به شرطی که دیگر شعارهای ضدّ آمریکایی داده نشود. به شرطی که مسئله اسرائیل به محاق فرو رود و در موردش بحثی صورت نگیرد؛ کما اینکه در دوره آقای هاشمی رفسنجانی هم این دستور داده شده بود که در مورد اسرائیل صحبتی نشود»!

به گزارش سایت حزب ندای ایرانیان، وی در ادامه و در توضیح این جملات می‌افزاید: چون همه می‌دانند این آپاندیس غرب در منطقه است و اینطور نیست که درگیری با اسرائیل فقط به اسرائیل محدود شود و تنش با با تل‌آویو منازعه با کل جهان غرب تلقی می‌شود. من فکر می‌کنم، می‌توانیم روابط اقتصادی را با غرب گسترش دهیم، بقیه روابط خود به خود و به آرامی توسعه پیدا می کند و ایران هم از نظر اقتصادی جلو می‌افتد و می‌تواند موقعیت خود را در داخل تحکیم کند و همان جایگاهی را پیدا کند که «چین» پیدا کرد. ولی اگر این کار را نکند، با عنایت به توافقی که صورت گرفته، رفت و آمدها شروع شود، دید و بازدیدها از مکان‌های مخفی و سری هم صورت بگیرد و بعد جهان غرب و آمریکا هم از ما ترسیده باشند چرا که ما برای آنها دشمنی هستیم که پیوسته اهداف و منافعش را تهدید می‌کنیم.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
فرشاد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴
0
«شعارهای ضدّ آمریکایی داده نشود. به شرطی که مسئله اسرائیل به محاق فرو رود و در موردش بحثی صورت نگیرد»؟!!! خواب دیدید!! مردم حزب اللهی و انقلابی ایران در سایه رهبری امام زمان باعث میشوند شما این آرزو را به گور ببرید! از سیاهی های لشگر خودتان امیدوار نشوید