کد خبر: ۷۸۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۲ - ۰۶ آبان ۱۳۹۴

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع): شیطان بزرگ همواره به دنبال راه نفوذ به ایران اسلامی است

استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا عیناً همین نقش را ایفا می‌کنند و همواره به دنبال راه‌های نفوذ به ایران اسلامی هستند.
به گزارش شیرازه به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حرم حضرت شاهچراغ (ع)، تولیت آستان مقدس احمدی (ع) با بیان اینکه آمریکا همواره به دنبال راه نفوذ به ایران اسلامی است نسبت به داشتن بصیرت برای بستن راه‌های نفوذ دشمنان تأکید
کرد.
آیت‌الله سیّد علی‌اصغردستغیب در دیدار فرماندهان نیروی دریایی سپاه استان فارس با استناد به آیات قرآن کریم به تشریح راه‌های نفوذ شیطان به انسان‌ها پرداخت و اظهار داشت: کسانی که تقوا پیشه‌ کرده‌اند همواره از نفوذ شیطان در امان هستند.

وی از ارائه گزارش فرمانده نیروی دریایی سپاه استان فارس تشکر کرد و افزود: فرماندهان سپاه راه، روش و سیره مولای خودشان حضرت امام حسین (ع) را در پیش گرفته‌اند.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه شیطان همواره به دنبال نفوذ به انسانهاست خاطرنشان کرد: انسان‌ها باید بصیرت داشته باشند و با بصیرت از نفوذ شیطان جلوگیری کنند.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) با اشاره به اینکه در زمان کنونی نیز آمریکا را شیطان بزرگ نامیدند و به حق هم همین است، تصریح کرد: استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا عیناً همین نقش را ایفا می‌کنند و همواره به دنبال راه‌های نفوذ به ایران اسلامی هستند.

آیت‌الله دستغیب با بیان اینکه به راه انداختن جنگ سخت علیه کشورمان و هشت سال دفاع مقدس در همین راستا صورت گرفت عنوان کرد: اینطور نبود افرادی مانند صدام یک مرتبه به فکر نفود به بخشی از سرزمین‌های میهن عزیزمان بیفتد و آن وضع را ایجاد کند بلکه جنگ علیه ایران با برنامه حساب شده و با تاییدات و پشتوانه شیاطین بدتر از خودشان صورت گرفت.

وی بیان کرد: تقوا یعنی رعایت حداقل و حدنصاب ایمان و انجام واجبات و ترک محرمات و تقوای واقعی و کامل برای کسانی است که از نعمت بزرگ ولایت و دین کامل برخوردارند و خداوند دین را برای آنها و برای ما کامل کرده است، اگر عده‌ای دچار انحراف شوند همانند آل سعود می‌شوند و دین که کامل شود به تمام ابعاد توجه می‌شود.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "دین، حداقلی نیست"، پیروزی کشورمان در مقابل دنیای استکبار و دوران هشت سال دفاع مقدس را مرهون تقوای سیاسی، اجتماعی، جهادی، دفاعی و داشتن بصیرت دانست.

تولیت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با بیان اینکه در زمان کنونی که دشمن سعی دارد با جنگ نرم راه نفوذ به کشور را پیدا کند داشتن بصیرت نیز اهمیت بیشتری دارد گفت: رهبر فرزانه انقلاب در دیدار با مسئولان رسانه ملی نسبت به این موضوع مهم تأکید کردند و فرمودند جبهه جنگ نرم مراقبه بیشتر و تقوای برتر می‌خواهد و هرچند در لفظ و کلام عنوان "جنگ نرم" دارد ولی از جنبه دفاعی کار بسیار سخت و دشوار است.

آیت‌الله دستغیب به مقایسه ابعاد مختلف جنگ سخت و جنگ نرم پرداخت و خاطرنشان کرد: در جنگ سخت که دشمن در روبه‌رو قرار دارد از لحاظ تدافعی یک سری آمادگی به همراه می‌آورد و بین مردم جامعه انسجام و وحدت ایجاد می‌کند و همانند سالهای دفاع مقدس غیرت انسانها را به جوش می‌آورد و نه‌تنها همبستگی ایجاد می‌شود بلکه اختلافات نیز کنار زده می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه در جنگ نرم چنین نیست و در این جنگ باید خیلی مراقب بود تصریح کرد: موفقیت در این جنگ نیاز به بصیرت ویژه‌ای دارد تا انسان متوجه نقشه دشمن و نقشه شیطان شود.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شما فرماندهان غیور این مرز و بوم این افتخار را دارید که با بصیرت راه نفوذ استکبار و اجرایی شدن نقشه‌های شیطان را ببندید عنوان کرد: با توجه به اینکه استفاده از دریا برای نفوذ به کشور با تجهیزات خاص یکی از راه‌های دشمنان است از این رو تعبیر مرزداران برای شما بسیار بجاست.



انتهای پیام/
نظرات بینندگان