کد خبر: ۷۸۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۲ - ۰۸ آبان ۱۳۹۴
خطیب جمعه فراشبند:

نکند به خاطر مسئله برجام به دنبال تطهیر انگلیسی ها باشید

ابراهیمی بیان داشت: جای تاسف است که هرچه رهبر انقلاب می فرمایند بعضا عکس آن را عمل میکنند و بعضی ها ظاهری دارند ظاهر الصلاح و قربانگو اما در عمل خلاف فرمایشات رهبری عمل میکنند.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از  نخل بیدار حجت الاسلام هادی ابراهیمی امام جمعه شهرستان فراشبند در خطبه ی دوم نماز جمعه ی این هفته فراشبند بیان داشت: در بحث برجام باید توجه داشت که فصل الخطاب آن، نامه مقام معظم رهبری است و همه قوای سه گانه باید به فصل الخطاب بودن آن توجه کنند و آن هم  نه با شعار بلکه باید در عمل نشان دهند، چرا که تا امروز خیلی ها گفته اند امر امر رهبری است اما در عمل غیر آن ثابت شد.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد مجلس شورای اسلامی و شورای عالی امنیت ملی در مورد مسئله برجام اظهار داشت: نه مجلس شورای اسلامی آن دقت لازم را خرج داد ونه شورای عالی امنیت ملی، چرا که اگر این دو نهاد به درستی و با دقت عمل، به همه جوانب فرجام توجه می کردند نیازی به خرج رهبری نبود ولذا مسئولین بدانند که نامه رهبری موعظه ونصیحت نیست و یک منشور است ویک حکم حکومتی است که باید معمول به آن باشد وعزت واستقلال نظام وملت در اجرایی کردن آن است نه در کوتاهی کردن و تقلیل کردن.

حجه الاسلام ابراهیمی در ادامه با اشاره به نکات ذکر شده توسط رهبر انقلاب در مورد برجام افزود: نکته مهمی که رهبر انقلاب در آن منشور به آن پرداختند این بود که بیان داشتند: " رفع تحریم ها هرچند از باب رفع ظلم واحقاق حقوق ملت ایران کاری لازم است لیکن گشایش اقتصادی  وبهبود معیشت ورفع معضلات کنونی جز با جدی گرفتن و پیگیری همه جانبه اقتصاد مقاومتی میسر نخواهد شد"

خطیب جمعه فراشبند با انتقاد از عملکرد برخی مسئولین در اجرایی نمودن سیاست های اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: نزدیک به دوسال از ابلاغ دستور اقتصاد مقاومتی می گذرد اما هیچ کار جدی که مردم عزیز شاهد آن بوده باشند در این مورد صورت نگرفته و بهتر است مسئولین اینهمه لحظه شماری برای امضای غربیها نکنند بلکه به فکر اجرایی کردن و عملی نمودن اقتصاد مقاومتی باشند.

امام جمعه فراشبند در بخش دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه فراشبند با اشاره به سفر جک استروا به استان فارس  وشهر شیراز بیان داشت: آقایان مسئول آیا شما این چهره شناخته شده را نمی شناسید ؟ این همان جاسوس انگلیسی است که با ملت ایران دشمن قسم خورده است. آیا ورود این روباه انگلیسی به ایران بخشی از پروژه نفوذ در قالب گردشگر وتوریست به ایران نیست؟

 حجه الاسلام ابراهیمی در همین زمینه افزود: عجیب کارشناسانی داریم در وزارت خارجه چرا اینکه رهبر انقلاب می فرماید" مراقب نفوذ باشید" معنایش همین است. یعنی به نظرشما آقایان مسئول وکارشناسان اگر کسی در قالب گردشگر وارد ایران شود کلمه نفوذ در مورد او صدق نمیکند؟

وی در ادامه بیانیه ننگین سعد آباد در سال 82 را یاد آور شد وگفت: همین آقای جک استروا در آن جلسه به ملت ایران نهایت بی احترامی را کرد و انگاه که شما خواهش می کردید برای نصب دو دستگاه سانروفیوژ وهمین سگ انگلیسی ضمن اینکه پایش را روی میز گذاشت با مشت محکم روی میز کوبید وگفت ما اجازه نمیدهیم و اگر رهبر عزیز اجازه شکستن پلمپ صنعت هسته ای را نمی داد امروز همین 6000 دستگاه هم نمی چرخید.

حجه الاسلام ابراهیمی افزود: یادتان رفته که سفارت انگلیس در فتنه 88 چه نقشی در راستای حذف انقلاب و کمک به فتنه گران داشت. اینهمه خباثت ها وجنایتهای انگلیس نسبت به این مردم را فراموش کرده اید و نکند به خاطر مسئله برجام بدنبال تطهیر انگلیسی ها هستید و چشم امید به آنها در انتخابات آینده بسته اید.

وی در ادامه ی این بحث اظهار داشت: جای تاسف است که هرچه رهبر انقلاب می فرمایند بعضا عکس آن را عمل میکنند و بعضی ها ظاهری دارند ظاهر الصلاح وقربانگو اما در عمل خلاف فرمایشات رهبری عمل میکنند و خداوند شما را به راه راست هدایت فرماید.

امام جمعه فراشبند با اشاره به پیش رو بودن 13 آبان، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز مبارزه با استکبار بیان داشت:  این روز یاد آور حوادث مهمی است که در شکل گیری انقلاب اسلامی و بیرون راندن مظهر استکبار یعنی امریکا از ایران نقش اساسی داشتند.

وی افزود: در روز سیزدهم  آبان 43 ماموران رژیم شاه حضرت امام خمینی (ره) را در قم دستگیر و به دستور آمریکا به ترکیه تبعید کردند و در روز سیزدهم آبان 57 دانش اموزان تهرانی در اعتراض به دخالتهای امریک ادر ایران، راه پیمایی نمودند ولی دژخیمان رژیم شاه به آنان حمله کرده وانان را به خاک خون کشیدند  و در روز سیزدهم آبان 1358 دانش اموزان مسلمان پیرو خط امام (ره) لانه جاسوسی امریکا را در تهران تسخیر کردند و جاسوسان آمریکایی را به گروگان گرفتند .

امام جمعه فراشبند درس مهم تسخیر لانه جاسوسی را اینگونه بیان کرد: باید به همه مستضعفان جهان اموخت  که میتوانند چپاولگران ومستکبران عالم را به زباله دان تاریخ سپرد وکشور خود را از چنگال گرگهای بین المللی نجات داد وبه استقلال و ازادی برسانند.

نویسنده :
محمد باقر دشتی
نظرات بینندگان