کد خبر: ۷۸۷۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۸ - ۰۹ آبان ۱۳۹۴
استاندار فارس در جمع فرمانداران استان:

با ورود پول هاي كثيف به انتخابات و خريد و فروش راي جدا مقابله شود/ منتقدان هزار بار بهتر از كاسبكاران سياسي هستند

مهم ترين دفاع از حقوق مردم، برگزاري سالم انتخابات است.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، استاندار فارس گفت: همه شخصیت های سیاسی و سخنران هایی که در سطح کشور اجازه سخنرانی دارند در استان فارس نیز می توانند در چارچوب قانون سخنرانی کنند و فرمانداران باید به همراهی شورای تامین شهرستان ها نسبت به تامین امنیت جلسات سخنرانی اقدام کنند.

سيد محمد علي افشاني در نشست فرمانداران استان، اظهار داشت: با مسائلي مانند ورود پول هاي كثيف به انتخابات و خريد و فروش راي بايد به صورت جدي مقابله صورت گيرد زيرا انسان هاي منتقد هزار بار بهتر از افراد كاسبكار سياسي هستند كه قصد سوء استفاده از انتخابات را دارند.

وي با بيان اين كه فرمانداران بالاترين مقام مسئول در سطح شهرستان ها و مسئول برگزاري انتخابات در چارچوب قانون به شمار مي روند، ادامه داد: اجراي درست انتخابات به معناي دفاع از حقوق مردم است و مهم ترين دفاع از حقوق مردم، برگزاري سالم انتخابات است كه شامل سلامت در همه مراحل انتخابات مي شود.

استاندار فارس با تاكيد بر اين كه بهترين نوع مديريت، مديريت با آرامش و بر اساس رعايت قانون است، افزود: همه افراد و گروه ها بايد بتوانند در صحنه انتخابات حضور پيدا كنند و با تبليغات قانوني، شور انتخاباتي را بالا ببرند.

مهندس افشاني با اشاره به اين كه هيأت هاي اجرايي بايد داراي صلاحيت و همچنين توان بالا براي اجراي ماموريت هاي خود باشند، گفت: بايد افراد سالم و توانمندي در هيأت هاي اجرايي عضويت يابند تا مسير انتخاب نمايندگان مناسب هموار شود.

وي با بيان اين كه اميرالمومنين(ع)، مردم را داراي صلاحيت براي شناسايي حق مي دانستند و براي مردم قدرت انتخاب قائل بودند، اظهار داشت: بايد افراد سالم و توانمند در انتخابات به وسيله مردم انتخاب شوند تا بتوانند در استان فارس موثر بوده و از حقوق مردم به خوبي دفاع كنند.

وي اجراي انتخابات الكترونيكي را مستلزم فراهم شدن زيرساخت هاي لازم ارتباطي دانست و با تاكيد بر اهميت اين موضوع، خواستار پيگيري جدي اين موضوع توسط ستاد انتخابات استان فارس شد.

استاندار فارس از فرمانداران شهرستان هاي استان خواست با ايجاد تعامل و گفتگو، مسائل امنيتي و رقابت هاي قومي و منطقه اي را از شرايط حيثيتي خارج كنند تا امكان مديريت مطلوب حوادث امكان پذير باشد.

گفتني است در اين جلسه فرمانداران شهرستان هاي استان فارس به بيان ديدگاه هاي خود در زمينه شرايط برگزاري انتخابات مطلوب پرداختند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
مهدی
Iran, Islamic Republic of
شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۴
0
پول که کثیف نیست.
اون گلهایی که از فرودگاه چیده بودن برای استقبال از شهدای حادثه منا ... کثیفه