کد خبر: ۷۸۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۴ - ۱۲ آبان ۱۳۹۴

راهپیمایی روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی در شیراز با سخنرانی دانشمند هسته ای

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: «فریدون عباسی» سخنران راهپیمایی ۱۳ آبان در شیراز است.
به گزارش شیرازه به نقل از مهر، حجت الاسلام محمد رضایی ظهر دوشنبه در نشست خبری اعلام برنامه های راهپیمایی ۱۳ آبان در شیراز، گفت: با هماهنگی های انجام شده راهپیمایی روز ۱۳ آبان ماه از ساعت ۹ صبح از سه مسیر در شیراز آغاز می شود.

وی تصریح کرد: محل تجمع راهپیمایان میدان ارم بوده و مسیر خیابان ارم، میدان جام جم و بلوار ارم به عنوان سه مسیر اصلی مشخص شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به اینکه تدابیر ترافیکی این روز نیز هماهنگ شده، گفت: برنامه ریزی جامع و کاملی انجام شده و حتی از هفته های گذشته در دانشگاه و مراکز آموزشی مباحث مربوط به ۱۳ آبان نیز بحث شده است.

حجت الاسلام رضایی تصریح کرد: «فریدون عباسی» رئیس سابق سازمان انرژی اتمی و دانشمند هسته ای به عنوان سخنران روز ۱۳ آبان در شیراز مشخص شده است.

وی در پاسخ به سئوالی در خصوص به آتش کشیدن پرچم آمریکا نیز تاکید کرد: این کار با هماهنگی انجام نمی شود زیرا مردم ایران از گذشته تنفر خود را از آمریکا با به آتش کشیدن پرچم انجام داده اند و هیچگونه برنامه ریزی دراین راستا وجود ندارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس تصریح کرد: شعار «مرگ بر آمریکا» به عنوان شعار محوری روز ۱۳ آبان مطرح می شود زیرا همگان می دانند که نمی شود دشمنی های آمریکا را از یاد برد به خصوص امروز که مجدد به دنبال نفوذ در داخل کشور هستند.

نظرات بینندگان