کد خبر: ۷۹۱۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۵ - ۱۸ آبان ۱۳۹۴

اختصاص بیش‌از 150 میلیارد ریال اعتبار ماده 180 به جهرم

فرماندار ویژه جهرم گفت: سرجمع اعتبارات تخصیص یافته به جهرم از محل ماده 180 افزون بر 150 میلیارد ریال است.

به گزارش شیرازه به نقل از  پسین جهرم، علیرضا صحرائیان در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان جهرم که با موضوع توزیع اعتبارات ماده 180 برگزار شد، اظهار داشت: امسال بر آن شدیم تا توزیع و تخصیص اعتبارات دستگاه های اجرایی از محل ماده 180 با حضور مسئولان ادارات در کمیته برنامه ریزی شهرستان انجام شود.

وی با اشاره به اختصاص اعتبارات ماده 180 در دو بخش پروژه های استانی و ملی، افزود: اعتبارات استانی تخصیص یافته به جهرم از محل این ماده در قانون بودجه سال 94 مبلغ 87 میلیارد و 864 میلیون ریال بوده و از محل پروژه های ملی نیز حدود 80 میلیارد ریال است.

فرماندار ویژه جهرم تصریح کرد: سرجمع اعتبارات تخصیص یافته به جهرم از محل ماده 180 افزون بر 150 میلیارد ریال است.

صحرائیان به محدودیت های شورای برنامه ریزی استان در راستای هزینه کرد اعتبارات ماده 180 گفت: بر این اساس شروع پروژه های جدید ممنوع بوده و اعتبارات ماده 180 باید در راستای تکمیل پروژه های نیمه تمام هزینه شود.

وی ادامه داد: شورای برنامه ریزی استان به کمیته شهرستان این اجازه را داده است تا با توجه به نیازمندی های موجود حداکثر 10 درصد اعتبارات به سرفصل های مد نظر اضافه شود.

فرماندار ویژه جهرم اضافه کرد: توزیع اعتبارات بخش های بهداشت و سلامت، حمل و نقل جاده ای، آب روستایی و شهری، تربیت بدنی و آموزش، مسکن و عمران شهری و روستایی از جمله حوزه هایی است که بر اساس این فصل انجام می شود.

وی با اشاره به روند احداث پروژه های نیمه تمام شهرستان جهرم از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی، گفت: هزینه 6 مجتمع آب رسانی روستایی با اعتبار 120 میلیارد ریال در راستای تامین آب شرب روستاهای شهرستان از محل صندوق توسعه در نظر گرفته شده که با راه اندازی آن دغدغه اصلی مردم این مناطق برطرف می شود.

صحرائیان به اختصاص اعتبار 260 میلیارد ریالی از محل اسناد خزانه به منظور تکمیل پروژه جاده جهرم-شیراز اشاره کرد و افزود: تلاش داریم تا 100 میلیارد ریال دیگر نیز تا هفته های آینده به این منظور اختصاص پیدا کند.

رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان جهرم به تامین اعتبار تکمیل پروژه های راه روستایی از محل اسناد خزانه اشاره کرد و ابراز داشت: در این راستا اعتباری افزون بر 25 میلیارد ریال اختصاص پیدا کرده است.

صادقی، کارشناس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس نیز در این جلسه با اشاره به اهداف توزیع اعتبارات ماده 180، استفاده متوازن و توزیع عادلانه اعتبارات کشور را از جمله این اهداف عنوان کرد.

وی گفت: تکمیل احداث مدارس، خانه های بهداشت، بهسازی روستایی، آب شرب، راه روستایی  و شهری و غیره از برنامه های مد نظر دولت در راستای تخصیص اعتبار از محل ماده 180 است.

 

انتهای پیام


برچسب ها: جهرم ، فرماندار
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴
0
ممنون از اطلاع رسانیتون