کد خبر: ۷۹۳۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۲۰ آبان ۱۳۹۴
معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس:

انتخابات در شیراز تمام الکترونیک و در شهرستان ها نیمه الکترونیک برگزار می شود

پژوهش گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در شیراز به صورت تمام الکترونیک و در سایر شهرستان های فارس به صورت نیمه الکترونیک برگزار خواهد شد.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، هادي پژوهش جهرمي در بازديد از كارگاه آموزشي انتخابات كه توسط اداره كل فناوري اطلاعات، ارتباطات و امنيت استانداري برگزار شده بود، اظهار داشت: مجريان انتخابات از شش ماه قبل از روز برگزاري به صورت مستقيم با اين رويداد سروكار دارند و تلاش مي كنند انتخابات به مطلوب ترين شكل ممكن برگزار شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار فاس با بيان اين كه انتخابات شامل دو بخش كنترل كيفي و نظارت و بخش اجرايي است، ادامه داد: با توجه به برگزاري انتخابات الكترونيك و نيمه الكترونيك در استان فارس اگر همه زيرساخت ها فراهم نشود و آموزش ها به صورت دقيق و كامل ارائه نشود، در برگزاري انتخابات با مشكل روبرو خواهيم شد.
گفتني است در اين كارگاه آموزشي، كارشناسان فن آوري اطلاعات فرمانداري هاي استان فارس به صورت مستقيم و از طريق ويديو كنفرانس سئوالات خود را با مسئولين برگزاري انتخابات در وزارت كشور مطرح و پاسخ هاي لازم را دريافت مي كردند.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
عوامل اجرایی
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴
0
با سلام وتحیت؛ احتراما به استحضار می رساند که در دوره قبل انتخابات ریاست جمهوری شیراز به حق الزحمه خود نرسیده ایم لطفا جناب آقای پژوهش معاون محترم سیاسی امنیتی استانداری فارس دستور به پرداخت مبلغ فوق الذکر را مد نظر داشته باشید پیشاپیش از جناب عالی کمال تشکر را خواهم داشت . بدرود