کد خبر: ۷۹۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۲ - ۰۲ آذر ۱۳۹۴
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس:

عدم مقابله با دشمن، پذیرش تسلیم را به دنبال دارد/ برخی دفاع از اسلام، فقط لقلقه زبانشان است

سرهنگ کوشکی گفت: در دفاع مقدس رزمندگان با دشمن مقابله کردند تا کیان دین اسلام و عزت انسان ها حفظ شود.

به گزارش شیرازه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی، سعید کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس در گردهمایی دانش آموختگان دوره «خط امام استانی» استان فارس که به همت بسیج دانشجویی این استان در دانشکده علوم و معارف قرآنی شیراز برگزار شد اظهار داشت: عدم شناخت موقعیت و عدم اقدام به موقع، مشکلاتی را برای کشور ایجاد می کند. عدم مقابله با دشمن، پذیرش تسلیم، ذلت را به دنبال دارد و در دفاع مقدس شهیدان، جانبازان و رزمندگان با دشمن مقابله کردند تا کیان دین اسلام و عزت انسان ها حفظ شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس با اشاره به وضعیت فرهنگی جامعه، بر تلاش برای حل مشکلات فرهنگی تاکید کرد و گفت: برای فعالیت در جبهه فرهنگی نباید منتظر مسئولان بود.

کوشکی با بیان اینکه شناخت امام موجب افزایش بصیرت می شود اضافه کرد: به فرموده امام سجاد(ع) "کسی پیروز است که همراه با امام باشد".

وی با اشاره به مسئله نفوذ و بیانات مقام معظم رهبری در این زمینه افزود: برخی از افراد، دفاع از اسلام، فقط لقلقه زبانشان است که این ها خودشان عامل نفوذ هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس در ادامه با اشاره به مسئله امر به معروف گفت: عده ای در داخل کشور برای به هم ریختن سامانه فرهنگ دینی کشور تلاش می کنند.

کوشکی با تاکید بر هشیاری دانشجویان بیان داشت: بحث نفوذ را باید جدی گرفت چراکه دشمن می خواهند اراده، ایستادگی و مقاومت را از ما بگیرد.

وی با اشاره به راهکارهای جلوگیری از نا امیدی دانشجویان گفت: در این راستا باید دشمن شناسی و بررسی تهدیدات دشمن، روشنگری ومطالبه گری داشته باشیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجرفارس، بسیج را مظهر تلالو ارزش های اخلاقی دانست و با اشاره به قدرت دانشجویان بسیجی اظهار داشت: باید به بیانات مقام معظم رهبری اعتماد کرد چراکه پرچمی که ایشان گرفته اند به پیروزی می رسد.

نظرات بینندگان