کد خبر: ۷۹۹۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۴ - ۰۴ آذر ۱۳۹۴

دستگیری یک شیاد سایبری در شبکه های اجتماعی با نام کاربری «سحر»

متهم كه خانمی 25 ساله است، از افراد زیادی در شهرستان های مختلف کشور کلاهبرداری و آنها را اغفال كرده و در بازجویی های انجام شده به جرم خود اقرار كرد.
به گزارش شیرازه به نقل از پایگاه خبری پلیس، ماموران پليس فتا شهرستان فسا استان فردی را كه با درج تبلیغات فراوان در شبکه های اجتماعی،کاربران را ترغیب به اعمال غیر اخلاقی و کلاهبرداری از آنان می كرد، ‌دستگير كردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا در اين خصوص توضيح داد: در رصد های کارشناسان پلیس "فتا" شهرستان "فسا" ماموران صفحه ای را با نام کاربری «سحر» شناسایی كردند كه در آن صفحه فردي با نرم افزار های "تانگو" و "تلگرام" با وعده ارتباط نامشروع و اغفال کاربران اقدام به کلاهبرداری از آنها مي كرد.
سرهنگ "علی شیبانیان" بيان كرد: در این پرونده که به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت، مشخصات و موقعیت متهم در شهرستان "قیر و کارزین" استان فارس شناسایی و پس از كشاندن وي به شهرستان "فسا" متهم در اين شهرستان دستگیر شد.

وي گفت: متهم كه خانمی 25 ساله است، از افراد زیادی در شهرستان های مختلف کشور کلاهبرداری و آنها را اغفال كرده و در بازجویی های انجام شده به جرم خود اقرار كرد.

فرمانده انتظامی شهرستان "فسا" تصريح كرد: پلیس "فتا" همواره در فضای "سایبری" امنیت را برای کاربران ایجاد و در برخورد با مجرمان "سایبری" با اقتدار عمل خواهد کرد.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
جواد
United States of America
چهارشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۴
0
بالاخره پلیس فتا پلیسیه که حواسش به همه چیز هست