کد خبر: ۸۰۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۰ - ۰۷ آذر ۱۳۹۴

نیازمند یک اقتصاد پویا و تاب‌آور در برابر تحریم‌ هستیم

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی برخورداری از یک اقتصاد پویا، مقتدر و تاب آور در برابر تحریم ها و تهدیدها را نیاز امروز جامعه اسلامی دانست.

به گزارش شیرازه به نقل از پسین جهرم، حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد در آئین دومین یادواره شهدای محله سنان و نکوداشت آیت الله حسین شب زنده دار جهرمی و شهدای مدافع حرم گفت: مردم شهرستان جهرم در دوران مبارزه با طاغوت و در سال های دفاع مقدس و امروز در دفاع از حرم اهل بیت (ع) نقش کلیدی و محوری را ایفا کرده اند.

وی در توصیف واژه بسیج افزود: کلمه مبارک بسیج یک توصیف کامل و روشن از نیروهای مومن، متعهد، وفادار به اسلام و انقلاب  بوده که امروز نام زیبا، گویا و مقدس بسیج به آن نهاده شده است.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از نگاه قرآن می توان برای یک عنصر بسیجی ویژگی های چندگانه را یاد کرد و با این خصائص آنان را شناخت. قومی از مردان و زنان که خداوند وعده حضورشان را داده است.

وی خدادوستی را نخستین ویژگی یک نیروی انقلابی و بسیجی دانست و گفت: بسیجی قلبش لبریز از محبت به خدا بوده و خدای سبحان نیز او را دوست می دارد.

ابوترابی فرد با بیان اینکه خداوند انسان هایی را دوست دارد که در راه او و در یک صف واحد مستحکم و در هم تنیده ایستاده اند، ادامه داد: این مهمترین ویژگی یک انسان صالح است.

وی محبت به غیر خدا و دل بستگی به ظواهر دنیا را سبب انحراف انسان ها دانست و خاطرنشان کرد: آنچه شب زنده دارها را به یک انسان صالح و وارسته تبدیل کرد، محبت به خداوند متعال بود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی، تواضع را از ویژگی یک نیروی بسیجی عنوان کرد و اظهارداشت: جامعه ایمانی در هم تنیده و متحد است و اهل آن در اندیشه جذب و تحکیم ارکان جامعه بوده و به یکدیگر عشق می ورزند.

وی با بیان اینکه اهل ایمان دوستدار یکدیگر هستند، تواضع در برابر صالحان و خشم مقابل کفر را از دیگر ویژگی این دسته افراد عنوان کرد.

ابوترابی فرد به تأکید رهبر معظم انقلاب در مسئله نفوذ دشمن بر جامعه انقلابی اشاره کرد و گفت: نیروهای بسیجی نفوذناپذیرند و این ویژگی باید در جامعه ایمانی وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه دغدغه رهبری در باب نفوذ به این سبب است که مراقب باشیم تا عزت جامعه اسلامی آسیب نبیند، بیان کرد: امروز قدرت کشور ما به گونه ای است که دنیا در برابرمان زانو می زند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی برخورداری از یک اقتصاد پویا، مقتدر و تاب آور در برابر تحریم ها و تهدیدها را نیاز امروز جامعه اسلامی دانست و گفت: از جمله نکات حساس جامعه، مباحث اقتصادی بوده و در این راستا باید با عزم و اراده قوی و بهره گیری از اقتصاد مقاومتی گام برداشت.

وی مجاهدت را از دیگر ویژگی های یک نیروی بسیجی دانست و عنوان کرد: بسیجی مجاهد و خستگی ناپذیر است چرا که انگیزه بالا، تلاش وافر، وظیفه شناس و بصیر بودن از ویژگی های مجهادان است.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: جهرم ، ابوترابی
نظرات بینندگان