کد خبر: ۸۰۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۳ - ۱۵ آذر ۱۳۹۴
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس:

جریان نفوذ خطرناکتر از فتنه ۸۸ است/ مردم امان نامه دشمن را در ۹دی رد کردند

حجت الاسلام رضایی گفت: برای سخنرانی مراسم ۹ دی در شیراز از حجت الاسلام محسنی اژه ای دعوت می کنیم.
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت ۹ دی که صبح یکشنبه ۱۵ آذر ماه ۹۴ در شیراز برگزار شد، عنوان کرد: همه مسئولان و مردم باید برای بزرگداشت روز ۹ دی پای کار بیایند.

حجت الاسلام محمد رضایی بیان کرد: متأسفانه یک جریانی در درون انقلاب به وجود آمده است که القا می‌کنند انقلاب اسلامی در سالهای گذشته مسیر اشتباهی را طی کرده است.

این مقام روحانی با بیان اینکه متأسفانه این جریان خود را در جامعه به صورت علنی ظاهر کرده و در پی القای تفکر تغییر سیاست‌ها و شعائر انقلاب است، اظهار کرد: این جریان که به تعبیر مقام معظم رهبری فتنه‌ای جدید و خطرناک‌تر از فتنه ۸۸ است‌‌ همان جریان نفوذ است که دنباله فتنه ۸۸ می‌باشد.

وی افزود: این جریان که به دنبال نفوذ در عقاید مردم می‌باشد پس از فتنه ۸۸ که نتوانست به صورت فیزیکی کار خود را پیش ببرد جنگ نرم را در پیش گرفت و به دنبال تغییر عقاید مردم است.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به امان نامه‌ای که هزار و ۴۰۰ سال پیش یزیدیان در کربلا به حضرت اباالفضل (ع) دادند و ایشان رد کردند، گفت: امروزه نیز دشمنان اسلام و ایران برای تک تک افراد جامعه ما امان نامه تحت عناوین گوناگون اقتصادی و فرهنگی می‌دهند که الحمدلله مردم با بصیرت ما جواب آن‌ها را در ۹ دی داده‌اند.

وی با بیان اینکه قرار نیست در روز ۹ دی فقط به یک تجمع و چند سخنرانی بسنده شود، گفت: آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها و همه مردم و مسئولان باید برای بزرگداشت این روز پای کار بیایند.

حجت الاسلام رضایی برگزاری شب شعر در این زمینه با همکاری شاعران انقلابی و انتشار ویژه نامه این روز که از نظر محتوا بسیار غنی و پر تیراژ است را از اهم برنامه‌های مرتبط با گرامیداشت ۹ دی عنوان و خاطرنشان کرد: هر قدر که ما در برگزاری با شکوه مراسم ۹ دی کم کاری کنیم به‌‌ همان میزان دشمنان و فتنه گران از آن سوء استفاده خواهند کرد.

وی با ابراز گلایه از برخی افراد که نسبت به سخنران روز ۱۳ آبان معترض بودند، گفت: از همین الان اعلام می‌کنیم که برای سخنرانی روز ۹ دی از حجت الاسلام محسنی اژه‌ای دعوت می‌کنیم.

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان فارس هم در این جلسه با ابراز گلایه از عملکرد برخی دستگاه‌های دولتی نسبت به مراسم نهم دی ابراز کرد: نهم دی نیز یک روزی مانند ۲۲ بهمن است که تاریخ ساز می‌باشد و باید پررنگ‌تر و باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

حجت الاسلام رصاف افزود: برنامه‌های این روز باید به لحاظ محتوا اغنایی و تحلیلی باشد تا ابعاد مختلف این حرکت را برای جوانان تبیین کند.

همتی بوشهری: 9 دی به نام حزب خاصی مصادره نشود
احمد همتی بوشهری، معاون فرهنگی شهرداری شیراز نیز در این جلسه با بیان اینکه نهم دی ماه یک حرکت مردمی در حمایت از ولایت فقیه بوده است، گفت: نباید این حرکت و این روز به نام حزب خاصی مصادره شود و فقط به انقلاب و مقام معظم رهبری تعلق دارد.

سالاد


نظرات بینندگان