کد خبر: ۸۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳:۳۰ - ۱۳ دی ۱۳۸۹

کلهر: نمي دانم چرا برکنار شدم

مشاور سابق رئيس جمهور با اشاره به جلسه با احمدي نژاد از پايان همکاري خود با نهاد رياست جمهوري به عنوان مشاور رئيس جمهور خبر داد و گفت: حکم تقدير و قدرداني از من و ?? تن از مشاوران ديگر رئيس جمهور و پايان همکاري ما با نهاد رياست جمهوري به عنوان مشاور ابلاغ شد.

مهدي کلهربا اشاره به جلسه ديروز خود با رئيس جمهور از پايان همکاري خود با نهاد رياست جمهوري به عنوان مشاور رئيس جمهور خبر داد و گفت: ديروز حکم تقدير و قدرداني از من و ?? تن از مشاوران ديگر رئيس جمهور و پايان همکاري ما با نهاد رياست جمهوري به عنوان مشاور ابلاغ شد.

وي افزود: البته من سه ماه قبل تقاضاي بازنشستگي خود را به رئيس جمهور تقديم کرده بودم و حکم پايان همکاري من با نهاد رياست جمهوري به عنوان مشاور سابق رئيس جمهور ديروز صادر شد.

مشاور سابق رئيس جمهور تصريح کرد: اسامي ديگر کساني که از اين سمت برکنار شده اند آقايان رويانيان، وزيري هامانه، زارعي نجفدري، حاج علي اکبري، توکلي بينا، اعتماديان ، مهدي چمران، مجتبي رحماندوست ،خانم سوسن کشاورز، مهدي مصطفوي، دانش جعفري، ستار وفايي و علي منتظري است.

کلهر گفت: البته آقاي رئيس جمهور نيز طي اين حکم به گرمي از خدمات دوستان تقدير و تشکر کرده است.

وي افزود: البته اين برکناري تنها شامل منصب مشاوري است و به عنوان مثال آقاي رويانيان به عنوان رئيس ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت و همچنين خود من نيز به عنوان عضو فرهنگستان هنر همچنان مشغول خدمت هستم.

البته اين مشاور سابق رئيس جمهور از دليل چنين تصميمي ابراز بي اطلاعي کرد.


انتهاي پيام/70

برچسب ها: ریاست جمهوری
نظرات بینندگان