کد خبر: ۸۲۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۶ - ۱۳ دی ۱۳۹۴
نماینده ولی فقیه در سپاه فجر:

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر: خون به ناحق ریخته شهید نمر شاهد دیگری بر جنایات سعودی است

حجت الاسلام حاجی زاده گفت: مسلمانان جهان و دولت های اسلامی باید در برابر این حرکت های وحشیانه متحد شده و یکصدا خشم خود را از این اقدامات وحشیانه اعلام دارند.
به گزارش شیرازه به نقل از تنویر، حجت الاسلام حاجی زاده نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس در گفت و گو با خبرنگار تنویر اقدام شنیع حُکام عربستان سعودی در اعدام روحانی ظلم ستیز شیعه آیت الله شیخ نمر باقر النمر را یک حرکت ظالمانه و غیرانسانی دانست و افزود: اقدام ظالمانه آل سعود بار دیگر ادعاهای پوچ و ناکارآمدی سازمان های به اصطلاح مدافع حقوق بشر را ثابت نمود.

وی با اشاره به اینکه فعالیت های آیت الله شیخ نمر باقر النمر هیچ گونه جنبه مسلحانه یا پنهان نداشت، گفت: انتقاد علنی و امر به معروف و نهی از منکرِ برخاسته از تعصب و غیرت دینی این شهید  منجر به بیداری بخش عظیمی از مردم عربستان شده بود که این امر هراس حُکام رژیم سعودی را برانگیخته بود.

حجت الاسلام حاجی زاده دست های آمریکا و صهیونیسم بین المللی را در پشت پرده اعدام آیت الله شیخ نمر باقر النمر، حمله به شیعیان نیجریه و دستگیری شیخ زکزاکی کاملا مشهود دانست و افزود: مسلمانان جهان و دولت های اسلامی باید در برابر این حرکت های وحشیانه متحد شده و یکصدا خشم خود را از این اقدامات وحشیانه اعلام دارند.

وی حمایت سازمان های بین المللی و سکوت در مقابل «جنایات رژیم سعودی در یمن» و «حمایت عربستان از گروه های تروریستی در منطقه» را از عوامل افسار گسیختگی و جنایات روز افزون حُکام عربستان دانست و افزود: دست تمام حامیان دولت سعودی به خون بیگناهان و مظلومان آغشته شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس در پایان صحبت هایش شهادت روحانی شیعه آیت الله شیخ نمر باقر النمر را نوید دهنده گسترش موج بیداری اسلامی در میان شیعه و سنی در عربستان دانست و افزود: خون به ناحق ریخته شهید شیخ نمر شاهد دیگری بر  جنایات رژیم سعودی است و بدون تردید انتقام سختی را متوجه حُکام عربستان سعودی خواهد نمود.
نظرات بینندگان