کد خبر: ۸۲۸۴۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۴

فرماندار اصلاح طلب شیراز با نامگذاری یکی از خیابان ها به نام آیت الله شهید شیخ نمر مخالفت کرد!

فرمانداری شیراز مصوبه نامگذاری خیابان هجرت به نام شیخ باقر‌النمر را به شورای شهر شیراز بازگرداند.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، روز چهارشنبه در جریان برگزاری صد و سی‌ و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز اعلام شد، فرمانداری شیراز به سبب برخی مسائل مصوبه نامگذاری خیابان هجرت به نام شیخ باقر‌النمر را به شورا بازگردانده است!

این در حالی است که چند روز پس از شهادت شیخ باقر النمر رهبر شیعیان عربستان به دست رژیم آل سعود، شورای شهر شیراز طرح دو فوریتی نام گذاری یکی از خیابانهای شهر شیراز به نام شهید شیخ نمر مطرح شد که با اکثریت رای اعضا مورد تصویب قرار گرفت و نام خیابان هجرت به نام خیابان شیخ نمر تغییر پیدا کرد.

قبل از آن نیز، شورای شهر تهران، خیابان بوستان که سفارت عربستان سعودی در آن واقع است به خیابان آیت الله نمر باقر النمر تغییر نام داد اما وزارت خارجه در نامه ای با این تصمیم شورای شهر مخالفت کرد!

سالاد


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
حامد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۴
0
سلام بر همه.
شورای شهر در نامگذاری معابر بسیار بی سلیقه برخورد می کند. من چندی پیش پیشنهاد تغییر نام بزرگراه رحمت به بزرگراه شهید عباس دوران این افتخار خطه فارس، رو دادم به یکی از اعضای شورای شهر. اما متاسفانه مورد توجه قرار نگرفت. اما الان برای خودنمایی هم که شده باشه سریع و دو و سه فوریت نام یک خیابان رو برای بار چندم تغییر میدن. اینها بی سلیقگی است.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۴
0
سلام
جمهوري اسلامي ايران زادگاه شهيدان بزرگي است كه نامشان لايق يادبود اين مملكت است. چه بهتر كه با نام شهيدان همين مملكت انجام گيرد.
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۴
0
چرا نام بلوار رحمت رو تغییر بدهند؟ لطفا نام میدون احسان یا شهرک یا بلوار گلستان رو تغییر ندهند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۴
0
از چه کسی انتظار چه کاری را داریم ،خنده داره. اگر موافقت می شد باعث تعجب بود. نامه استاندار را در خصوص شهدا ی گمنام را ندیدید؟ این منصوب همان استانداره