کد خبر: ۸۲۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۰:۵۳ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۴

امام جمعه سیدان: مشکلات کشور با برجام حل نمی شود، راه حل اقتصاد مقاومتی است

امام جمعه سیدان بیان داشت: با برجام تنها 20 الی 40 درصد مشکلات کشور حل می شود و بقیه مشکلات را مسئولان نظام باید مدیریت کنند و راه حل مشکلات کشور ما اقتصاد مقاومتی است

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مرودشت نا، امام جمعه سیدان در جمع نمازگزاران بیان داشت: همه باید در انتخابات شرکت کنند تا نظام اسلامی به خود ببالد و دشمنان را به عقب براند زیرا با شرکت کردن در انتخابات نظام قوت و استحکام می یابد.

حجت الاسلام و المسلمین اکبر روح اللهی بیان داشت: در انتخابات همه کاندیدا خوب هستند اما باید خوب تر و اصلح را پیدا کرد. اگر  در بین کاندیداهای مجلس شورای اسلامی دانستید فلانی بهتر است و او را انتخاب کردید، این انتخاب برای خداست و اگر شما به فردی علاقه مند باشید یا قبلا قول داده باشید و ببینید بهتر از آن هم به میدان آمده و به این رای ندهید کاری شیطانی کرده اید.

روح اللهی افزود: اگر افراد با نیت الهی در انتخابات شرکت کنند، زمینه هدایت خدا فراهم می شود و رقابت ها سالم می شود.

وی اظهار داشت: فردی که نماینده مجلس است و مورد تایید هم قرار گرفته باشد پشت تریبون باید از خوبی های خود بگوید و کاری به رقیب نداشته باشد و هر کاندیدا باید خوبی های خود را بگوید و کسانی هم که هوادار کاندیدا هستند تلاش کنند هم را تخریب نکنند  تا رقابت سالم و انتخابات مورد رضایت خدا باشد.

وی تصریح کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری، عده ای کمین کرده اند با عدم حضور در انتخابات از نظام جمهوری اسلامی مچ گیری کنند. ملت کارآمدی خود را نشان داده و امروز هم نشان خواهد داد. بعضی ها می گویند کسی برای ما کاری نکرده و نباید در انتخابات شرکت کنیم این ها تضعیف نظام است، ما باید هم خودمان در انتخابات شرکت کنیم و هم دیگران را تشویق به شرکت کنیم.

وی افزود: سپاه با قدرت و عزت در مقابل تفنگداران آمریکایی ایستاد و تفنگداران را دستگیر کرد و سپاه نقش بسیار خوبی در کشور ما داشته و دارد. سپاه بسیار مخلصانه وظایف خود را انجام می دهد و به تعبیر مقام معظم رهبری همان طور که سپاه مراقب کار دشمنان بود و جلوی کار آنان را گرفت مسئولان هم باید مراقب باشند و جلوی کار آنان را بگیرند.

وی اذعان داشت: اینکه برجام را ناشی از عنایات آمریکا بدانیم بسیار زشت است و اینکه بگوییم آمریکایی ها تحریم ها را برداشتند و آمریکایی ها آدم های خوبی هستند درست نیست.

وی  افزود: مراقب باشید آمریکا به تهعداتش عمل کند و الا مقابله به مثل کنید و به تعبیر مقام معظم رهبری کسانی که مسئول هستند باید مراقب دشمنان باشند و ببینند دشمن کجا تجاوز می کند و جلویش را بگیرند.

روح اللهی افزود: با برجام تنها 20 الی 40 درصد مشکلات کشور حل می شود و بقیه مشکلات را مسئولان نظام باید مدیریت کنند و راه حل مشکلات کشور ما اقتصاد مقاومتی است و باید از ظرفیت های کشور به خوبی استفاده کرد.


سالاد


نویسنده :
رضا مردانه
نظرات بینندگان