کد خبر: ۸۴۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۸ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۴

کاندیداهای مجلس دهم در کازرون درخصوص پاتوق مطالبه گری چه می گویند؟!

چند روزی است دانشجویان کازرون پاتوقی راه انداخته اند برای مطالبه گری از کاندیداهای کرسی سبز مجلس دهم و با سئوالات دقیق خود سعی دارند اصلح را انتخاب کنند.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از  کازرون خبر، چند روزی است دانشجویان کازرون پاتوقی راه انداخته اند برای مطالبه گری از کاندیداهای کرسی سبز مجلس دهم و با سئوالات دقیق خود سعی دارند اصلح را انتخاب کنند.اما برخی در شبکه های اجتماعی فضای حاکم بر پاتوق مطالبه گری دانشجویان را به دور را حسن نیت و منفی ارزیابی کردند و نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی را از حضور در این نشست ها بر حذر داشتند.

ما نیز بر آن شدیم که نظر نامزهای انتخابات که تاکنون در این نشست ها شرکت کرده اند و با سئوالات دانشجویان مواجه شده اند را جویا شویم.

 «مجید شیخیان»

جلسه بسیار خوبی بود و البته انتظار داریم مطالب هم به شکلی که در جلسه مطرح شد منتشر شود.

 «مهدی رسته»

به نظرم جلسه مثبت و خوبی بود و اگر فرض را هم بر شیطنت بگذاریم به هرحال باید پاسخ گو باشیم و امروز هرجا که ما(کاندیداها) صحبت می‌کنیم موافق و مخالف وجود دارد اما اگر با صداقت جواب دهیم هیچ اتفاقی نمی افتد و طبیعی است که سئوال های چالشی بشود.

 

 «مجید پورحمیدی»

جلسه مثبت و خوبی بود و سئوال ها هم مناسب بود البته اگر در سطح وسیع تری این جلسات برگزار می‌شد اثر گذاری بیشتری داشت.

 

 «رمضان پناهنده»

من احساس کردم جلسه صادقانه است و واقعا می‌خواهند روشنگری کنند و افراد را بشناسند و احساس کردم میان دانشجویان هستم و مطالبات دانشجویی است و من غرض ورزی و چیز هدف داری ندیدم و امروز در هر جلسه عادی هم که برویم مردم هرسئوالی داشته باشند می‌پرسند و ما باید پاسخ گو باشیم.

 

 «حجت الله دهقانی»

با این جلسات موافقم اما رقابت باید در شرایط برابر باشد و انتشار این جلسات زمانی موفق تر خواهد بود که همه کاندیداها باشند چون برخی فرار می کنند و یک شخصیت مبهم برای تصمیم گیرندگان به جا می‌ماند و باید همه باشند و اظهار نظر کنند تا مردم با وجود اظهار نظر همه قضاوت کنند.

 

 «پیمان رضائیان»

من می‌خواهم بابت برگزاری این نشست تشکر کنم  چون با نحوه تبلیغاتی که در کازرون دیده بودم و هزینه های سنگین انتخاباتی اصلا انتظار چنین جلساتی را نداشتم و در واقع  دیدم عده ای در کازرون هستند که وظیفه یک نماینده را درک کرده اند و امیدوارم این جلسات و این فرهنگ سازی انجام بشود تا اقشاری که در این جلسات شرکت می‌کنند در نتیجه انتخابات اثر گذار باشند چون اگر این طرز تفکر در کازرون غالب شود شاهد تحولات شگرفی خواهیم بود.

 

 «امان الله دهقان‌فرد»

هر کس از توانایی خود اطمینان و اعتماد دارد در جمع شما حاضر می شود.

نظرات بینندگان