کد خبر: ۸۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۴ - ۱۹ بهمن ۱۳۸۹

نامه خانواده‌هاي قرباني ترور به مقامات آمريكا

انجمن دوستداران عدالت (خانواده‌هاي قرباني ترور) در نامه‌اي به مقامات آمريكا در سالروز انفجار دفاتر آمريكايي در تهران با يادآوري اين حوادث كه توسط گروهك منافقين صروت گرفته بود، خواستار عدم حمايت آنها از اين گروهك شد.

انجمن دوستداران عدالت (خانواده‌هاي قرباني ترور) در نامه‌اي به مقامات آمريكا در سالروز انفجار دفاتر آمريكايي در تهران با يادآوري اين حوادث كه توسط گروهك منافقين صروت گرفته بود، خواستار عدم حمايت آنها از اين گروهك شد.
در اين نامه آمده است: در چنين روزهايي (ژانويه) در سال 1973 چندين انفجار تروريستي در برخي ساختمان‌ها و شركت‌هاي آمريكايي فعال در ايران همانند كمپاني راديو تلويزيوني RTI و دفتر هواپيمايي پان آمريكن به وقوع پيوست و خساراتي را برجاي گذاشت. فرقه تروريستي مجاهدين خلق (منافقين) كه در حال حاضر داعيه دفاع از حقوق بشر و ارزش‌هاي انساني را دارد در اطلاعيه‌هايي كه در آن زمان صادر كرد مسئوليت اين انفجارها را پذيرفت و اين اقدامات را در راستاي اهداف ضد سرمايه داري و ضد آمريكايي خويش عنوان كرد.
در اين نامه تصريح شده كه ما اعضاي انجمن دفاع از قربانيان تروريسم در خاورميانه هستيم كه بسياري از اعضاي خانواده‌هايمان ترور شده‌اند و بيشتر اعضايمان از جمله 12 هزار ايراني و هزاران عراقي و كويتي توسط فرقه تروريستي مجاهدين خلق(منافقين) جانشان را از دست داده‌اند و بر همين اساس و مبتني بر رسالت اطلاع رساني خويش نسبت به تهديدات تروريستي همه سازمان‌هاي تروريستي از جمله گروه‌هاي افراطي و فرقه مجاهدين خلق بر خود واجب دانستيم نسبت به تهديدي كه از سوي اين فرقه براي جامعه جهاني و علي الخصوص جامعه آمريكا وجود دارد به موارد زير اشاره كنيم:
گروهك مجاهدين خلق سازماني تروريستي است كه با ترورهاي خويش، خانواده‌هاي بسياري را داغدار كرده كه از آن جمله مي‌توان به ترور 7 مستشار آمريكايي و هزاران انسان بيگناه ديگر اشاره كرد. اين فرقه تروريستي اقدامات ديگري مانند بمب گذاري، هواپيما ربايي، حمله و سرقت مسلحانه و پولشويي را نيز در كارنامه خويش به يادگار گذاشته است و به عنوان يكي از سازمان‌هاي تروريستي خطرناك در ليست تروريستي كشور شما و بسياري از كشورهاي ديگر قرار گرفته است.
در اين نامه با اشاره به جايگاه منفي گروهك منافقين در افكار عمومي منطقه آمده است: فرقه مجاهدين خلق از منفورترين سازمان‌هاي تروريستي نزد افكار عمومي مردم خاورميانه و علي الخصوص مردم ايران، عراق و كويت است. در واقع ترور12 هزار ايراني، خيانت به اين كشور در همكاري با صدام حسين در دوران جنگ عراق عليه ايران و كشتار زنان، كودكان و مردان در عراق در دهه 90 ميلادي و كشتار سربازان كويتي در آن برهه و معامله بر سر هر چيزي براي رسيدن به خواسته‌هايشان مهمترين عوامل نفرت مردم ايران و عراق نسبت به اين فرقه تروريستي است كه حمايت شما از چنين سازماني بدون شك بر نگرش مردم ايران و عراق نسبت به عملكرد شما در قبال مردم منطقه ضربه خواهد زد.
در پايان اين نامه آمده است: ما خانواده‌هاي قرباني ترور در خاورميانه از شما انتظار داريم تا در راستاي مبارزه واقعي با تروريسم مانع از حمايت و استفاده ابزاري از گروه‌هاي تروريستي از جمله فرقه تروريستي و ضد بشري مجاهدين خلق شويد و تا نابودي كامل تروريسم گام برداريد.

انتهای پیام/70

نظرات بینندگان