کد خبر: ۸۸۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۴ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۵
فرماندار خرم بید در جلسه شورای اداری:

کوتاهی در جذب اعتبارات شهرستان پذیرفتنی نیست

فرماندار خرم بید گفت: با توجه به اینکه اعتبارات شهرستان باید در پایان تیرماه جذب شود، تاکید کرد: کوتاهی در جذب اعتبارات دستگاه های اجرایی شهرستان پذیرفتنی نیست.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از بام فارس، سید کمال علوی فرماندار خرم بید در جلسه شورای اداری با بیان اینکه دستگاه های اجرایی باید اعتبارات شهرستان را تا پایان تیرماه جذب کنند گفتشهرستان خرم بید در عین محرومیت و با وجود مشکلات عدیده ای که در حوزه های مختلف زیر ساختی دارد، از شهرستانهای برخوردار استان فارس معرفی شده است و متاسفانه به همین دلیل خیلی از اعتبارات مانند 2 درصد نفت و گاز به شهرستان تعلق نخواهد گرفت. 

فرماندار خرم بید در ادامه بیان داشتدر این زمینه در حال پیگیری هستیم که با تلاش و پیگیری استاندار محترم و مسئولین ذیربط وضعیت شهرستان را معرفی نماییم  تا از حالت شهرستان برخوردار بیرون آید. 

علوی همچنین درمورد بحث آب و بحران آن گفت : بحث بحران آب در این شهرستان با توجه به شرایط اقلیمی خاص و بالا بودن سطح ایستایی آب بسیار جدی و حائز اهمیت است و این امر به دلیل کاهش نزولات آسمانی و عدم استفاده صحیح و اصولی از منابع موجود آب است که در صورت عدم مدیریت و تلاش همه جانبه، این بحران به زودی به فاجعه تبدیل خواهد شد.

وی با تاکید بر شعار سال از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل افزود: لازم است در این زمینه با اتکا به پتانسیل ها و ظرفیت های موجود از سرمایه گذاران و تولید کنندگان در بخش های صنعتی، کشاورزی و صنایع تبدیلی وابسته بخش کشاورزی به خصوص صنعت توریسم و اکوتوریسم با توجه به شرایط و ظرفیت ویژه شهرستان در جهت توسعه و ایجاد اشتغال پایدار حمایت کرد.

 

انتهای پیام/

نویسنده :
برهانی
نظرات بینندگان