کد خبر: ۸۹۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۳ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۵

دستگیری بیش از 10 نفر در یک پارتی شبانه در کازرون

بیش از 10 نفر در یک پارتی شبانه، توسط اطلاعات ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون دستگیر شدند.
به گزارش شیرازه به نقل از "کازرون خبر"،  با تلاش ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون افراد حاضر در پارتی گروهی در یکی از باغات کازرون دستگیر شدند.

مسئول اطلاعات سپاه کازرون گفت: در این پارتی گروهی بیش از 10 نفر از دانشجویان(که غالبا بومی بودند) یکی از دانشگاه‌های کازرون در یکی از باغات اطراف روستای فتح آباد دستگیر شدند.

وی افزود: حاضران در این پارتی مختلط، با پوشش نامناسب در حالی که مشروب مصرف کرده بودند به حرکات شنیع مشغول بودند که دستگیر شدند.

این مقام مسئول با اشاره به کشف چند شیشه مشروب از مکان پارتی خاطرنشان کرد: این افراد پس از بازجویی اولیه به مراجع قضایی تحویل داده شدند و تخلفات صورت گرفته ضمیمه پرونده شد.

مسئول اطلاعات سپاه با تاکید بر رصد دقیق تحرکات منافی اخلاق و فرهنگ اسلامی ایرانی گفت: قطعا دستگاه های اطلاعاتی و قضایی با تمام توان در برابر هنجار شکنان خواهند ایستاد و اجازه جولان دادن عده‌ای افراد بی مسئولیت را نخواهند داد.

وی با اشاره به اشراف اطلاعاتی کامل سپاه در پایان گفت: جوانان و دانشجویان بدانند که نباید فریب بخورند و در چنین محافلی حاضر شوند چون این اعمال می‌تواند آینده آن‌ها را به نابودی بکشد و خانواده‌ها هم باید نظارت بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند و قبل از اینکه دیر شود مانع از انحراف آن‌ها شوند.

نظرات بینندگان