کد خبر: ۸۹۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۲ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
واکنش 4 تشکل دانشجویی دانشگاه شیراز به حضور عناصر فتنه در دانشگاه شیراز؛

بی‌تدبیری در واگذاری تریبون‌های استانی و دانشگاهی به عناصر فتنه از نگاه فرزندان انقلاب دور نخواهد ماند

به راستی چگونه به کسی که در کنفرانس ننگین برلین که همگان می‌دانند تمامی ساختارهای نظام در آن زیر پا گذاشته شد و اساس انقلاب زیر سؤال رفت شرکت فعال داشته است، اجازه حضور در دانشگاه را می‌دهید؟

به گزارش شیرازه، 4 تشکل دانشجویی دانشگاه شیراز طی بیانیه‌ای به حضور جلایی‌پور در دانشگاه شیراز واکنش نشان دادند.

بسمه تعالی

«چرا عذرخواهی نمی‌کنند....؟ در جلسات خصوصی می گویند ما اعتراف می‌کنیم که تقلب اتفاق نیفتاده بود...! چرا کشور را دچار این ضایعات کردید...؟» رهبر معظم انقلاب

هنوز یکسال از فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار اساتید دانشگاه‌ها نگذشته است که متاسفانه شاهد هستیم مسولان استانی و دانشگاهی شهر و استان فارس بر خلاف نص صریح منویات معظم له مبنی بر غیر قابل اعتماد بودن عناصر فتنه 88، یا از سر غفلت و یا از سر خیانت و عناد مجوز حضور و سخنرانی به کسانی می‌دهند که امتحان خوبی را در ماجرای فتنه 88 پس ندادند. این اندازه بی توجهی و عدم دقت مسوولین محترم استانی و دانشگاهی واقعاً جای بسی تأسف دارد. مسوولین مختلف استانی بدانند که بی تدبیری و عدم توجه آن‌ها در واگذاری تریبون‌های استانی و دانشگاهی به عناصر منصوب به فتنه و نور چشمی‌های دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب از نگاه فرزندان این خطه شهید پرور دور نخواهد ماند. لذا با توجه به این مقدمه نکاتی را متذکر می‌شویم:

1- در همین راستا شاهد هستیم که مسوولین دانشگاه شیراز اخیراً مجوز سخنرانی برای یکی از محکومین و زندانیان فتنه 88 صادر کرده‌اند که جای بسی تأسف و تأثر دارد که این دانشگاه که به تعبیر رهبر انقلاب دارالعلم در دارالعلم است تبدیل به مکانی برای سخنرانی‌های محکومین قضایی و سیاسی و امنیتی شده است.

حال سؤال جدی و اساسی ما از مسوولین مربوطه این است که اگر از سابقه این فرد معلوم الحال اطلاع داشته‌اند چطور به چنین شخصی برای حضور در دانشگاه که به تعبیر امام خمینی (ره) مبدأ تحولات است، اجازه سخنرانی داده می‌شود؟ چگونه به کسی که دارای 5 ماه محکومیت قضایی است و جز کسانی بوده است که نظام را به لبه پرتگاه برده‌اند مجوز حضور در دانشگاه داده شده است؟ به راستی چگونه به کسی که در کنفرانس ننگین برلین که همگان می‌دانند تمامی ساختارهای نظام در آن زیر پا گذاشته شد و اساس انقلاب زیر سؤال رفت شرکت فعال داشته است، اجازه حضور در دانشگاه را می‌دهند؟ چگونه و با چه توجیهی به کسی که عضو یکی از احزاب منحله و معاند نظام بوده است و به خاطر همین امر هم با دستور مقام قضایی منحل شده است تریبون رسمی دانشگاه را اعطا می‌کنند؟ و بگذریم از حاشیه سازی ها و مخالفت‌های رسمی و صریح اطرافیان و بالخصوص فرزند و عروس ایشان با نظام اسلامی که از ذکر آن صرف نظر می‌کنیم.

سؤال اساسی ما نیز این است که مگر شما فتنه را همانند رهبر انقلاب خط قرمز نظام نمی‌دانید؟ و اگر هم بگویید که از سابقه فرد مذکور اطلاعی نداشته‌اید چگونه خود را مسوول می‌نامید در صورتی که بدیهی‌ترین اطلاعات راجع به این فرد را نمی‌دانید؟

2- در پایان از مسوولین استانی و دانشگاهی می‌خواهیم یکبار برای همیشه در جمع مردم و یا دانشجویان حاضر شوند و مرز بندی خود را با فتنه و فتنه گران اعلام کنند، همچنین ما به تعبیر امام راحلمان همه مسوولین استانی در تمام بخش‌ها را به تقوای الهی و پایبندی به اصول اساسی انقلاب دعوت می‌کنیم و اعلام می‌داریم که خواستار جبران و عدم تکرار این گونه رفتارهای غیر انقلابی و دشمن شاد کن می‌باشیم.

والسلام علی من التبع الهدی

بسیج دانشجویی، انجمن اسلامی، جامعه اسلامی و ستاد یادواره شهدای دانشجویان دانشگاه شیراز

نظرات بینندگان