کد خبر: ۹۱۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۲۸ تير ۱۳۹۵

446 پروژه عمرانی طِی 3 سال اخیر توسط سپاه فجر فارس اجرا شده است

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس گفت: 446 پروژه عمرانی شامل سالن‌های ورزشی صالحین، 9 دی، حوزه‌های مقاومت بسیج محلات و اقشار طِی سه سال گذشته توسط سپاه فجر اجرایی شده است.

به گزارش شیرازه به نقل از تنویر446 پروژه عمرانی طِی 3 سال اخیر توسط سپاه فجر فارس اجرا شده است، سردار ابوالفضل گزنی در مراسم افتتاح پروژه ورزشی سردار شهید زین‌العابدین جمشیدی شهر زرقان با بیان اینکه این بخش 43 شهید ورزشکار تقدیم دفاع از انقلاب اسلامی کرده است، گفت: بر اساس آیات قرآن کریم باید آمادگی برای مقابله با دشمنان را افزایش دهیم و علاوه‌بر این‌که لازم است ایمان خود را مستحکم کنیم آمادگی جسمانی و توان بدنی را نیز تقویت کرده و ورزش یکی از عرصه‌هایی است که در افزایش آمادگی جسمانی نقش بسزایی دارد و پروژه‌هایی نظیر همین سالن ورزشی بستر مناسبی برای افزایش آمادگی جسمانی فراهم خواهد آورد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی پس از گذشت 37 سال همچنان باعزت و اقتدار در جهان خودنمایی می‌کند، گفت: این اقتدار حاصل لطف خداوند متعال، عنایت امام زمان(عج)، حماسه‌آفرینی شهدا و حضور ملت مؤمن ایران در تمام عرصه‌های دفاع از انقلاب اسلامی است.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس با بیان این‌که سپاه این استان از سال 1390 تاکنون 11 میلیارد ریال برای ساخت پروژه‌های ورزشی در بخش زرقان هزینه کرده است، گفت: 6 پروژه ورزشی در بخش زرقان به بهره‌برداری رسیده که شامل پنج سالن صالحین به متراژ هرکدام 360 مترمربع و یک سالن 9 دی به متراژ یک هزار مترمربع است.

وی با بیان اینکه 4 میلیارد و 300 میلیون ریال برای ساخت سالن ورزشی سردار شهید زین‌العابدین جمشیدی شهر زرقان هزینه شده است، گفت: بخش اعظم اعتبارت برای ساخت سالن‌های صالحین و 9 دی در سراسر این استان از سوی سپاه فارس تخصیص یافته است.

سردار گزنی با بیان این‌که ساخت پروژه ورزشی ویژه بانوان شهر زرقان نیز پیش‌بینی شده و در ماه‌های آینده اجرایی می‌شود، گفت: مجموعه سالن‌های ورزشی صالحین و 9 دی به عموم مردم مؤمن و انقلابی فارس به‌ویژه حلقه‌های صالحین که در بستر شجره طیبه بسیج شکل گرفته‌اند تقدیم می‌شود و نکته مهم پس از بهره‌برداری از این پروژه‌ها موضوع نگهداری است که این سالن‌ها امانتی در دستان شماست و امیدوارم بهره‌برداری از این مجموعه‌های ورزشی به بهترین نحو ممکن صورت گیرد.

وی با بیان این‌که نهضت عمرانی در مجموعه سپاه فجر فارس آغاز شده است، گفت: 446 پروژه عمرانی شامل سالن‌های ورزشی صالحین، 9 دی، حوزه‌های مقاومت بسیج محلات و اقشار طِی سه سال گذشته توسط سپاه فجر اجرایی شده است.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس با بیان اینکه ساخت 33 سالن ورزشی 9 دی و 254 سالن صالحین در این استان پیش‌بینی شده بود، گفت: تعداد بسیاری از این پروژه‌ها به مرحله بهره‌برداری رسیده و مابقی نیز بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند.

گزنی در پایان خاطرنشان کرد: با تلاش مجموعه سپاه فجر و بسیج فارس و ساخت سالن‌های صالحین و 9 دی، سرانه ورزشی در این استان که پیش‌ازاین کمتر از یک متر بود، امروز به 1.7 متر افزایش یافته است.

نظرات بینندگان