کد خبر: ۹۲۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۳ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
همزمان با سالروز شهادت امام صادق صورت می‌گیرد؛

تشییع ۱۳ شهید دفاع مقدس در استان فارس

رئیس کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس از ورود نخستین کاروان شهدای دوران دفاع مقدس به این استان خبر داد و گفت: بدن های مطهر ۱۳ شهید دوران دفاع مقدس در استان فارس تشییع می‌شوند.
به گزارش شیرازه، جواد قناعتی، رئیس کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس امروز، ۶ مردادماه در جمع خبرنگاران از ورود نخستین کاروان شهدای دوران دفاع مقدس همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) به این استان خبر داد و گفت: ۴ نفر از این کاروان ۵ نفری شهدا، گمنام هستند و پیکر یکی از آنان نیز متعلق به شهید «کرامت‌الله افسرده» از شهدای ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران است.

 رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه فجر فارس با بیان اینکه مراسم‌های تشییع و خاکسپاری شهدای شناسایی شده باید با هماهنگی خانواده شهدا صورت گیرد، گفت: بناست تا در هفته آینده مراسم تشییع و خاکسپاری شهید افسرده را که از شهرستان کازرون است، برگزار کنیم اما زمان و مکان  دقیق این مراسم طی روزهای آینده اعلام می‌شود.

 وی با تصریح اینکه پیکر مطهر ۲ تن از شهدای گمنام این کاروان فردا در شهر صدرا تشییع و خاکسپاری می‌شود، گفت: این مراسم ساعت ۱۸ در محل پارک حاشیه‌ای صدرا و با سخنرانی سردار غیب‌پرور، فرمانده سپاه فجر فارس برگزار می‌شود.

 قناعتی ضمن دعوت اقشار مختلف مردم جهت حضور در این مراسم‌های معنوی گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دیگر از این کاروان ۵ نفری نیز جهت تشییع و خاکسپاری همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) به شهر مصیری شهرستان نورآباد ممسنی منتقل می‌شود.
نظرات بینندگان