کد خبر: ۹۵۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۴ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۵

همراه گوشی، آرامش صاحبش هم ربوده شد

گوشی همراه یک خانم در شیراز ربوده شد که همراه آن آسایش و آرامش این خانم هم دستخوش ربایش شد زیرا با گوشی دزدیده شده، پیام ها و اخبار کذب و عکس های مستهجن با نام وی فرستاده می شد.
به گزارش شیرازه، این خانم 31 ساله بعد از گذشت دو روز از دزدیده شدن گوشی همراه خود از طریق چند تن از بستگانش با خبرشد که یابنده گوشی،درشبکه اجتماعی واتس آپ و تلگرام برای مخاطبین پیام های ناهنجار می فرستد.
توضیحات رئیس پلیس فتای استان فارس را شنبه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس برای ایرنا فرستاد که درآن آمده است:چندی پیش خانمی31 ساله با ارائه مرجوعه قضایی مدعی شد هفته گذشته زمانی که برای خرید مایحتاج روزانه به یکی از فروشگاه های مواد غذایی شیراز رفته، بعد از خرید اجناس و خروج از فروشگاه متوجه شده تلفن همراهش مفقود شده است.
سرهنگ سید موسی حسینی ادامه داد: این خانم برای ردگیری تلفن همراه خود، با گوشی شوهرش به تلفن همراه دزدیده شده خود تماس گرفت اما پاسخی دریافت نکرد ولی متوجه شد که شبکه اجتماعی واتس آپ تلفنش فعال است.
وی ادامه داد:خانم یادشده با فرستادن پیام با واتس آپ و درخواست کمک از یابنده گوشی نتیجه ای نگرفت و بعد متوجه شد که با تلفنش پیام ها واخبار کذب و عکس های مستهجن فرستاده می شود و این عمل باعث آبروریزی برای او شده است و برای جلوگیری از تبعات بیشتر این قضیه خواستار پیگیری این پرونده شد.
رئیس پلیس فتای استان فارس اظهار کرد: با تشکیل پرونده در پلیس فتای استان، ماموران اقدامات خود را برای شناسایی متهم یا متهمین آغاز کردند.
حسینی بیان کرد: ماموران پلیس فتا پس از بررسی های تخصصی و اقدامات فنی موفق به شناسایی و دستگیری متهم شدند.
وی ادامه داد:متهم که پسری 23 ساله است در ابتدا منکر هرگونه عمل مجرمانه ای شد اما با دیدن ادله دیجیتال به بزه انتسابی خود اعتراف و در بازجویی ها عنوان کرد چند روز پیش برای خرید به فروشگاه مواد غذایی رفتم و هنگام انتخاب جنس در غرفه فروشگاه موبایلی را پیدا کردم و آن را برداشتم.
حسینی ادامه داد: چون تلفن همراه هیچ گونه رمزی نداشته،این متهم براحتی وارد آن شده است و از برنامه های واتس آپ و تلگرام شاکی سوءاستفاده می کرد.
رئیس پلیس فتا استان فارس به شهروندان توصیه کرد از تلفن همراه خود بخوبی مراقب و برای آن رمزهای معتبر انتخاب کنند تا هنگام سرقت یا مفقودی امکان دسترسی به اطلاعات میسر نشود.

نظرات بینندگان