کد خبر: ۹۵۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۱ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۵
رئیس‌کمیسون حمل‌و‌نقل شورای اسلامی‌شهرشیراز:

توقف کامیون در شهر شیراز ممنوع شد

رئیس کمیسون حمل و نقل شورای اسلامی شهر شیراز گفت: شهرداری تا دو ماه آینده، زمینه ممنوعیت توقف کامیون در تمام ساعات شبانه روز در شهر شیراز را فراهم می کند.
به گزارش شیرازه، نقیب زاده رئیس کمیسون حمل و نقل شورای اسلامی شهر شیراز گفت: بر اساس مصوبات 177 جلسه شورای اسلامی شهر شیراز، شهرداری با ایجاد پارکینگ های مجهز در ورودی های غرب، جنوب و شرق شیراز مانع از توقف کامیون ها و خودرو های سنگین در سطح شهر می شود.
محمد تقی تذروی عضو شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به نارضایتی مردم و مسافران از بوی نامتبوع فاضلاب های جنوب و شرق شیراز افزود: در این جلسه مصوب شد کمیته ای متشکل از شورا، اداره آب و فاضلاب و دانشگاه شیراز این موضوع را بررسی و مانع از ورود فاضلاب اداره ها و دستگاه هایی همچون فرودگاه به رودخانه خشک شوند.
وی ادامه داد: شهرداری موظف شد برای حل کامل این مشکل ،فاضلاب های روباز را به تصفیه خانه هدایت کند و با همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی بودجه ای برای تسریع در تکمیل ساخت تصفیه خانه شماره یک و دو شیراز فراهم کند.
راستگو عضو شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: تأسیسات و اماکن گردشگری همچون هتل ها از پرداخت مالیات و عوارض شهرداری برای بازسازی و نمای ساختمان های خود معاف شدند تا با این مصوبه تشویقی، شورای شهر به زیباسازی اماکن گردشگری در شیراز کمک شود.
منبع: باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان