کد خبر: ۹۵۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۵ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۵
معاون اطلاعات سپاه فجر استان فارس:

سخن از کنار گذاشتن نیروی نظامی تبر به ریشه انقلاب می‌زند

معاون اطلاعات سپاه فجر استان فارس با اشاره به سخنان یکی از مسئولان درباره کنار گذاشتن نیروی نظامی گفت: آمریکا که در شرایط کنونی از ژاپن و آلمان از نظر علمی قوی‌تر است بیشترین بودجه نظامی و دفاعی را دارد، این سخنان عوام‌فریبانه تبر به ریشه انقلاب می‌زند.
به گزارش شیرازه، سرهنگ ابراهیم بیانی، معاون اطلاعات سپاه فجر استان فارس در یادواره هزار و صد شهید شهرستان فسا و شهدای مکه و منا گفت: امروز بعضی از کسانی که خودشان را ستون انقلاب می‌دانند و در ماجرای فتنه 88 نامه بی سلام و خداحافظی به رهبر معظم انقلاب نوشتند در سخنانی عوام‌فریبانه می‌گویند« ژاپن و آلمان بعد از جنگ جهانی دوم بدین دلیل رشد کردند که نیروهای نظامی را کنار گذاشتند و هزینه‌های نظامی را بردند به سمت تحقیق و توسعه».

وی در ادامه با بیان این‌که ظاهر این حرف قشنگ است، افزود: به‌عنوان یک خانواده شهید و یک شهروند سؤال می‌کنیم این سخن شما با فرمایش صریح خداوند در قرآن مجید که می‌فرماید« وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ» و زینت‌بخش پاسداران و شهدای عزیز بوده و هست، تضاد دارد.

بیانی اظهار داشت: آمریکا که در شرایط کنونی از ژاپن و آلمان از نظر علمی قوی‌تر است بیشترین بودجه نظامی و دفاعی را دارد، این سخنان عوام‌فریبانه تبر به ریشه انقلاب می‌زند.

وی تأکید کرد: درخت انقلاب همین طوری رشد نکرده است، با قطره قطره خون شهدا رشد کرده و ملت ما اجازه نمی‌دهد که کسی بیاید و تیشه به ریشه انقلاب بزند ولو با سابقه انقلابی باشد، زیرا ملاک حال فعلی افراد است.

معاون اطلاعات سپاه فجر استان فارس اظهار داشت: نشانه‌های انحراف و ابتذال را در جامعه داریم می‌بینیم، از روزی که اینترنت وارد کشور شده تاکنون سرعت اینترنت 70 مگابایت بر ثانیه است و امروز بعضی مسئولان برای بهره‌برداری در انتخابات سال آینده تصمیم گرفتند سرعت اینترنت را در 96 به 1500 مگابایت در ثانیه برسانند.

جانشین قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه فجر فارس ادامه داد: همین الآن که سرعت اینترنت 70 مگا بیشتر نیست خود شرکت مخابرات اعلام می‌کند که متأسفانه بخش قابل توجهی از این ظرفیت دارد صرف دانلود فیلم‌های مبتذل و مستهجن می‌شود.

منبع: فسایی

نظرات بینندگان