کد خبر: ۹۶۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۱ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۵
همرزم سردار سلیمانی در مهر:

عده ای در داخل به نظام ضربه می زنند/ اگر مدافعان حرم نبودند باید در کرمانشاه با داعش می جنگیدیم

همرزم سردار سلیمانی در مهر گفت: اگر این مدافعان حرم نبودند می‌بایست در همدان و در کرمانشاه با داعش می‌جنگیدیم، متاسفانه شاهد آن هستیم که عده‌ای در داخل به‌ نظام و اسلام ضربه می‌زنند و بر خلاف بیانات رهبر معظم انقلاب با فیش های نجومی برخورد نمیکنند.

به گزارش شیرازه   سردار اهوازیان هم‌رزم شهید هاشمی و سردار سلیمانی شب گذشته در جمع مردم وراوی شهرستان مهر که به مناسبت چهلم شهدای گمنام وراوی و نشست روشنگری برگزار شده بود گفت: شهدای غواص دست‌بسته در زمان مذاکرات برگشتند و به بعضی‌ها فهماندند که با دست‌بسته و بدون اسلحه می توان پیروز بازگشت.

سردار اهوازیان افزود: شهدای ما در مقطع زمانی متفاوت می آیند چرا که ما دچار روزمرگی و مسئولان دچار فراموشی می شوند و شهدا با آمدنشان انرژی به پیکرهٔ جامعه اسلامی ما تزریق می‌کنند.



اهوازیان با بیان اینکه   شهدا معجزه‌هایی آورده‌اند که انبیا می‌آوردند، افزود:   چرا ما از شهدا درس و ایمان نمی‌گیریم و به سراغ فالگیر و فال فروش می‌رویم.

همرزم شهید هاشمی تصریح کرد: امروز ما را به نام لبوفروش، بی شناسنامه‌ها، بی‌سوادها صدا می‌زنند، به ما می‌گویند دلواپس هستید و بوی باروت استشمام نکرده‌اید، ما خود انبار مهمات هستیم، ما خود موشک هستیم و ما دوستدار آقا و شهدایمان هستیم.

وی از افرادی که راه خود را گم‌کرده‌اند سخن به میان آورد و گفت: اگر عده‌ای بخواهند بر روی خون شهدای و در مقابل ولایت بایستید باید به آن ها بگوییم؛ بر روی سینه‌هایتان می‌ایستیم و به عشق شهدا هر وله می‌کنیم و به یاد حسین (ع) می‌جنگیم، از نجابت ما بچه بسیجی‌ها و رزمندگان سوءاستفاده نکنید چراکه خط قرمز ما خون شهید و ولایت است.

 اهوازیان یادآور شد : ما خوب جنگیدیم و شهید دادیم، ولی شما در مدیریت کشور و در پاسداشت از ولایت و  خون شهید همچنین در تربیت فرزندان ما کم‌فروشی کرده‌اید.

همرزم سردار سلیمانی گفت: عده‌ای در ویلاهای خود مدرک دکترا گرفتند و عده‌ای دیگر در کشورهای عربی؛ ولی اسرا و آزادگان ما در زندان‌های بغداد کلاس زبان، ریاضی، شیمی و فیزیک برگزار می‌کردند و از هر آزاده یک استاد دانشگاه برگشت، اما شماها به خون دوستان شهید ما جفا کردید اما بدانید که ما جان می‌دهیم که ولایت بماند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گریزی هم به تکفیری‌های داعش زد و گفت: در این مدت که با داعش در حال جنگ هستیم و شهید می‌دهیم؛ ندیدیم که دولت پیام تسلیتی بدهد و ندیدیم یک مسئول در زیر تابوت شهید مدافع این یادگار هشت سال دفاع مقدس حرم قرار بگیرد، و ندیدیم در آن روزی که در خان طومار به ما حمله کردند و 13 فرزند مازندران شهید شد حتی یک ساعت در مازندران عزای عمومی اعلام نکردند.


وی افزود: شماها اگر مذاکراتی انجام دادید به خاطر برد موشک‌های تهرانی مقدم‌ها و غنی‌سازی بیست درصد احمدی روشن‌ها و غربت کودکان شهید ایرانی است، جوان‌هایی که هنوز جوانی نکرده‌اند.

این یادگار دفاع مقدس در ادامه اشاره‌ای هم به شهدای هیئت فاطمیون کرد و گفت: شهدای دلاور هیئت فاطمیون بااینکه ولایت ندارند، جمهوری اسلامی ندارند، سپاه پاسداران ندارند و از خانواده‌های خود دور هستند اما از شهدای ما درس می‌گیرند و در دفاع از حرم شرکت می‌کنند، زمانی که به شهادت می‌رسند پیکر آن‌ها را برمی‌گردانیم، می‌گویند که این‌ها ایرانی نیستند و نمی‌گذارند آن‌ها را دفن کنیم، مگر امام حسین از مکه به کربلا نیامد.

سردار اهوازیان خاطرنشان کرد: وقتی بر سر مزار شهدای افغانی مدافعان حرم می‌رویم قبر آن‌ها بدون سنگ است و وقتی می‌پرسیم چرا؛ می‌گویند که بودجه نداریم، برای شهیدی که برای ما و برای دفاع از ولایت و اهل‌بیت  جان داده است بودجه ندارید ولی شماها فیش‌های حقوقی‌تان کمر ملت را خم کرده است .

وی اظهار داشت: کسانی که بیت‌المال را غارت می‌کنند، رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند که باید با این افراد برخورد شود، چرا رسیدگی نمی‌کنید، مگر اینکه از عملکرد آن‌ها راضی هستید.



این مدافع حرم بیان داشت: اگر این مدافعان حرم نبودند می‌بایست در همدان و در کرمانشاه با داعش می‌جنگیدیم، متاسفانه شاهد آن هستیم که عده‌ای در داخل به‌ نظام و اسلام ضربه می‌زنند و  بر خلاف بیانات رهبر معظم انقلاب با فیش های نجومی برخورد نمیکنند، چرا به شهدای ما مدال نمی‌دهید و به سینه جاسوسان مدال می‌زنید و به آن‌ها سکه می‌دهید؟

اهوازیان یادآور شد: یکی از روزنامه‌های خودفروش در داخل نوشت « پاسدارانی که آمریکایی‌ها را به گریه انداخت از داعش بدتر هستند»؛ روزنامه‌ای که به آن‌ها پول تزریق می‌کنند تا به اسلام و شهید و دلاوران ما فحاشی کنند.

وی با اشاره به اینکه عده ای میگویند باید نیروی نظامی را کنار بگذاریم افزود: زمانی که شماها مشغول تجارت و غارت بودید ما در دفاع از کشور و نظام بودیم و ماه‌ها و سال‌ها چهره‌های فرزندانمان را هم نمی‌دیدیم؛ ولی شماها مشغول تجارت، غارت، رانت و سوءاستفاده و اطلاعات فروشی بودید، ما این موارد را فراموش نکرده‌ایم، آیا ما اضافه و مانع پیشرفت هستیم؟



عبدالفتاح اهوازیان تصریح کرد: زمانی که حجاج ایرانی در منا به شهادت رسیدند عده‌ای گفتند فکر کنید زمین‌لرزه آمده است، چرا این موضوع را این‌همه شلوغ می‌کنید، چون آقازاده‌ای زیر این جنازه‌ها و در بین شهدای منا نبود.

وی خاطرنشان کرد: اگر در این کشور مسئولی دست به‌سوی وهابیان دراز کند دستش را از بازو قطع خواهیم کرد.

اهوازیان خطاب به وهابیان گفت: به وهابیان بشارت می‌دهیم در اولین فرصتی که وقت کنیم" سرمان خلوت شود" ما مدافع حرم نه؛ بلکه مدافع بقیع می شویم ، بقیع را از دست شماها آزاد می کنیم و گلویتان را می‌فشاریم .

وی اظهار داشت: عده‌ای در داخل دنبال دسیسه هستند؛ می‌گویند افرادی که در ایران سفارت عربستان را گرفته‌اند مجازات کنید، مگر شماها برای شهدای بقیع کاری انجام دادیدو  آن‌ها را مجازات کردید؟

وی یادآور شد: عده‌ای پیشنهاد می‌دهند روز برجام را در کتاب‌های درس و تاریخ بنام روز عقل نام‌گذاری کنیم، بلکه باید این روز را روز بدعهدی‌های آمریکا بگذاریم و ما به آن‌ها پیشنهاد می‌کنیم زندگی شهدا را در کتاب‌ها بنویسید.



وی افزود: بانک‌های داخلی ما سپاه، قرارگاه خاتم، نیروی قدس، شخصیت‌های مذهبی و صداوسیما را به‌عنوان حامی تروریسم تحریم کردند.

اهوازیان ادامه داد: اگر رهبر معظم انقلاب در خصوص شهدای منا ورود نمی‌کردند تاکنون می‌بایست التماس می‌کردیم و زانو می‌زدیم.

سردار اهوازیان در ادامه خاطرنشان کرد: همان سانتریفیوژهایی که جمع‌آوری کردید از قطره‌قطره خون شهدای ما ساخته شد و روز تولد شهید احمدی روشن قلب راکتور اراک را با بتن پر کردید، ما این موارد را فراموش نکرده‌ایم و می‌دانیم و در روز اول به آن‌ها گفتیم که همهٔ موارد را با برجم به یکدیگر گره نزنید.

این مدافع حرم بیان داشت: امروز برجام بلای جانمان شده است و اگر برجام درست مدیریت نشود دو سرنوشت دارد، یا ننگ یا جواز حمله به ایران است.

وی در پایان خطاب به مسئولان گفت: یادتان باشد و یادتان نرود این روبان‌هایی که قیچی می‌کنید پول و هزینه‌های قرارگاه، هزینه‌های سربازان و مدافعان حرم است.



منبع: عصر مُهـر




 

نظرات بینندگان