کد خبر: ۹۶۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۱ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۵
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس:

كسب نشان " مجاهد في سبيل الله " افتخاري بزرگ براي كاركنان ناجا است

فرمانده انتظامي استان با اشاره به اينكه تلاش ها و مجاهدت هاي مأموران نيروي انتظامي در راستاي تأمين امنيت جامعه بر كسي پوشيده نيست، گفت: كسب نشان و مدال " مجاهد في سبيل الله " از سوي مقام معظم رهبري، افتخاري بزرگ براي كاركنان ناجا است.

به گزارش شیرازه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "احمد علي گودرزي" در مراسم جشن طلوع ولايت كه با حضور كاركنان فرماندهي انتظامي استان و خانواده هاي آنان برگزار شد، ضمن تبريك دهه پر خير و بركت ولايت ، بيان كرد: ياد و خاطره شهداي گرانقدر انقلاب اسلامي و به ويژه چهار شهيد گلگون كفن نيروي انتظامي استان در سال جاري را گرامي مي داريم.

وي با اشاره به فرا رسيدن هفته دفاع مقدس، افزود: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس با 30 كشور دنيا به صورت مستقيم و غير مستقيم پيكار كردند و با پشتوانه عظيم مردمي يك وجب از خاك كشور را به بيگانگان ندادند. فرمانده انتظامي استان فارس اين موضوع را افتخاري بزرگ براي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران دانست و گفت: اين موفقيت در حالي رخ داد كه رزمندگان اسلام در يك جنگ نابرابر و نامتقارن از كشور دفاع مي كردند. گودرزي به نزديك شدن هفته ناجا اشاره كرد و افزود: هفته ناجا فرصت مغتنمي براي جلب اعتماد مردم است و فرماندهي انتظامي استان فارس برنامه هاي متنوعي در اين هفته برگزار خواهد كرد.

وي شعار هفته ناجا كه " همه با هم براي امنيت و آرامش" است، را يادآور شد و افزود: اميدواريم با انجام اقدامات مناسب اين شعار به شعور اجتماعي تبديل شود.

فرمانده انتظامي استان فارس در بخش ديگري از سخنان خود به مشكلات فضاي مجازي اشاره اي كرد و گفت: استفاده مكرر و نابجا از اينترنت و فضاي مجازي باعث سرد شدن روابط بين خانواده ها مي گردد كه اين موضوع از اهداف دشمنان انقلاب اسلامي است.

گودرزي در پايان به والدين توصيه كرد در اين شرايط به صورت ويژه از فرزندان خود مراقبت كنند تا دچار معضلات اجتماعي نشوند. شايان ذكر است اجراي سرود توسط گروه سرود ناشنوايان و همچنين برگزاري نمايش هاي شاد و مفرح از جمله برنامه هاي اين مراسم بود.

نظرات بینندگان