کد خبر: ۹۶۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۲ - ۰۱ مهر ۱۳۹۵
فرمانده سپاه خنج :

حدود 60 ویژه برنامه دفاع مقدس در سطح شهرستان خنج برگزار می‌ شود

فرمانده سپاه خنج گفت: اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استوار و پابرجاست، مرهون زحمات حضرت امام(ره)، مجاهدت زنان و مردان ما در هشت سال دفاع مقدس که انشاالله حدود 60 ویژه برنامه دفاع مقدس در سطح شهرستان خنج برگزار می‌ شود.

به گزارش شیرازه  به نقل از خنج کهن سرهنگ علی همتی سروستانی فرمانده سپاه شهرستان خنج در گفتگو با خنج کهن، ضمن تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان، گفت: هفته دفاع مقدس یادآور خاطرات، آرمان ها و ارزشهای هشت ساله دفاع مقدس می باشد که همه ما باید این ایام را گرامی بداریم.

وی افزود: اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استوار و پابرجاست، مرهون زحمات حضرت امام(ره)، مجاهدت زنان و مردان ما در هشت سال دفاع مقدس و همچنین جانفشانی های شهدای بزرگواری می باشد که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا ما امروز بتوانیم با اقتدار در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم و از هستی و کیان جمهوری اسلامی ایران دفاع نماییم.






فرمانده سپاه خنج با اعلام اینکه در هفته دفاع مقدس امسال حدود 60 ویژه‌برنامه در سطح شهرستان خنج برگزار می‌ گردد، گفت: برنامه های هفته دفاع مقدس از روز چهارشنبه 31 شهریورماه با زیارت بارگاه مطهر شهدای گمنام و تجدید میثاق مسئولان با این عزیزان آغاز شد که پس از آن نیز راس ساعت 9 صبح رژه باشکوه نیروهای نظامی و انتظامی و همچنین رژه موتوری یگان های سپاه و نیروی انتظامی در مقابل تالار شهر خواهیم داشت که حدود 50 گروهان از پایگاه های مقاومت شهری و روستایی و همچنین عزیزمان در نیروی انتظامی در این برنامه حضور خواهند داشت.

سرهنگ همتی سروستانی ادامه داد: در طول هفته دفاع مقدس ویژه برنامه های دیگری نیز در سطح شهرستان برگزار می شود که دیدار با خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، مسابقه وبلاگ نویسی در فضای مجازی، نواختن زنگ ایثار و مقاومت در یکی از مدارس شهر و همایش پیاده روی خانوادگی از میدان امام خمینی(ره) به سمت گلزار شهدا، از مهمترین آنها است.

وی افزود: یکی از برنامه های دیگری که در این هفته برگزار می شود، سخنرانی فرمانده ناحیه و حجت الاسلام اسلامی نسب رئیس اداره تبلیغات اسلامی در نماز جمعه شیعیان و اهل سنت خنج است.

فرمانده سپاه خنج اضافه کرد: برپایی نشست های روشنگری، همایش هیئت عاشقان ولایت و شب خاطره و شبی با شهدا، از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در پایگاه های مقاومت است.

سرهنگ همتی سروستانی از برگزاری دو یادواره شهید در طول هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: یکی از این ویژه برنامه ها، برپایی یادواره شهید (آبروی محله) است که در روستای کهنویه برگزار می شود و دیگری نیز یادواره شهید اسماعیل راستی بوده که در روستای هنگنویه اجرا میشود.

همایش افزایش جمعیت، نشست فرماندهان جدید و تجلیل از فرماندهان سابق، بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی، محفل انس با قرآن در مسجد حاج هاشم، نمایشگاه عکس دجالواره و برگزاری مسابقات والیبال خواهران نیز، از دیگر برنامه هایی بود که فرمانده سپاه خنج بدان اشاره نمود.

برچسب ها: دفاع مقدس ، خنج ، فارس
نظرات بینندگان