کد خبر: ۹۷۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۴ - ۱۲ مهر ۱۳۹۵
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:

قصد ورود به عرصه انتخابات ندارم/برای خودم تعیین تکلیف نمی کنم

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: خودم را شاگرد امام راحل و شاگرد مقام معظم رهبری میدانم ، من قصدی برای ورود به انتخابات ندارم و دوبار برای هدفم تعیین تکلیف کردم و وارد صحنه شدم و دیگر برای خودم تعیین تکلیف نخواهم کرد.
به گزارش شیرازه دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در جمع  رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس و نیروهای نظامی و انتظامی در شهرستان سپیدان در آستانه ماه محرم گفت: ماه محرم ماهی است که به اسلام عزت بخشید و از دفن شدن اسلام جلوگیری کرد .

وی ادامه داد : ممکن است خون ریخته  شده در کربلا از نظر ظاهری حجم زیادی نداشته باشد ولی از نظر ملکوت و عالم جبروت اثری که درعالم هستی داشت؛ اسلام را درطول تاریخ آبیاری کرد، مادامی که اسلام تضعیف می شود و دوباره مانند درختی تنومند بالا می آید از خون اباعبدالله الحسین (ع) است واز قیام کربلاست .

محسن رضایی با اشاره به نعمت انقلاب ادامه داد: ماباید شاکر این انقلاب و جمهوری اسلامی باشیم ؛ نباید ضعفهای خودمان را به پای این انقلاب و جمهوری اسلامی و ولایت و نظام بنویسیم،  اگر نمی توانیم شهر و کشور راخوب اداره کنیم  باید از خودمان گلایه مند باشیم وگرنه این انقلاب و نظامی که خداوند به ما عطا کرده؛ نعمت بسیار بزرگی است که هرچند تلاش کنیم گوشه ای از شکر این نعمت را نمی توان جبران کرد .

این یادگار دوران دفاع مقدس در ادامه سخنان خود افزود: اگر این انقلاب و نظام نبود ما باید در مملکت کفر و وابسته؛ عمرمان راسپری می کردیم ، خدای متعال به ما نعمت بزرگی داد که در زیر سایه قرآن مجید و زیر سایه ولایت زندگی می کنیم.

وی افزود: ماباید همیشه شاکر این نعمتی که خداوند متعال به ما ارزانی داشته باشیم و توصیه به خودم و شما این است که این نعمت را فراموش نکنیم، مشکلات و ضعف در کشور ما کم نیست اما این مربوط به خودماست ، این کشور را عنایت خاصه حضرت حق نگه داشته و  پاسداری می کند، نمونه بارز آن در جنگ تحمیلی بود  که با دست خالی در مقابل دشمن تا دندان مسلح پیروز شدیم و این چیزی غیر از الطاف خاصه خداوند متعال نبود و معجزه الهی بود که ما در جنگ در مقابل دنیا پیروز شدیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت : خودم را شاگرد امام راحل و شاگرد مقام معظم رهبری میدانم ، من قصدی برای ورود به انتخابات ندارم و دوبار برای هدفم تعیین تکلیف کردم و وارد صحنه شدم و دیگر برای خودم تعیین تکلیف نخواهم کرد، در این خصوص حجت هم دارم؛  من در آن دوبار فکر می کردم به همت دوستان می توانم فضای اقتصادی کشور را بدست بگیرم، من تکلیف را انجام دادم و حجتی برمن نیست، خودم برای خودم تکلیف تعین نمیکنم ولی برای این انقلاب هرکاری ازدستم برمی آید انجام می دهم و کوتاهی نمیکنم .

 محسن رضایی در خصوص پوشیدن مجدد لباس پاسداری افزود: برای من اقتدار نظام مهم است و با پوشیدن این لباس احساس می کنم پرچم ولایت را بالاتر می برم و باید پرچم ولایت رابالاتر بکشیم که از واشنگتن که نگاه می کنند پرچم ولایت در ایران را ببینند، می خواهم با پوشیدن لباس پاسداری تاآنجایی که می توانم اقتدارنظام ورهبری را تقویت کنم .

 دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد : دیروز اقتصاد وآبادانی کشور برایم مهم بود و در آن زمان کارهایی انجام دادم و امروز برایم اقتدار شخص رهبری و اقتدار نظام اصل است و پوشیدن لباس سبز یعنی حرکت پشت سر رهبری و ولایت است .

وی در پایان از دیدار رزمندگان دوران دفاع مقدس اظهار خوشحالی کرد و گفت: مانند کسی هستم که به خانه خود برگشته و درجمع شما احساس غریبی نمی کنم .
برچسب ها: محسن رضایی ، سپیدان
نظرات بینندگان