کد خبر: ۹۷۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۴ - ۱۳ مهر ۱۳۹۵
درماه محرم؛

راه اندازی کمپین نذر کتاب در شیراز

همزمان با فرا رسیدن ایام ماه محرم، کمپین نذر کتاب با عنوان نذر دانایی،برای استفاده مردم مناطق محروم، در شیراز راه اندازی شد .
به گزارش شیرازه، همزمان با فرا رسیدن ایام ماه محرم، کمپین نذر کتاب با عنوان نذر دانایی،برای استفاده مردم مناطق محروم، در شیراز راه اندازی شد .
 در این کمپین، مردم و علاقه مندان می توانند کتاب های خوانده شده خود را  برای دانایی مردم شهر و منطقه خود اهدا کنند.
افرادی که قصد نذرِ بیش از 50 جلد کتاب را دارند می توانند نام، تعداد کتاب، آدرس و بهترین ساعت مراجعه اعضای کمپین به منزل را به farsmehresaba@ارسال کنند تا اعضای کمپین کتاب ها را حضوری تحویل بگیرند.
همچنین در روزهای ٨  تا ١٠ محرم مکان هایی در محل تجمع عزاداران برای جمع آوری کتاب ها در نظر گرفته می شود که نام و آدرس این مکان ها به زودی اعلام می شود.
افراد برای شرکت در این کمپین همچنین می توانند پس از ثبت نام و اعلام تعداد کتاب های نذری در کمپین ، همزمان با ولادت امام موسی کاظم(ع) در روز ١٧ آبان در جشن دانایی شرکت کرده و کتاب های نذری خود را اهدا کنند.
شبنم صالح محمدزاده یکی از شاعران استان فارس با اهدای 50 جلد کتاب از سروده های خود با عنوان سلام دنیا، نخستین اهدا کننده کتاب بود .
فاطمه صفری راد رییس اداره کتابخانه های عمومی شیراز با نذر 30 جلد کتاب 'جودی جرزن' و 30 جلد کتاب 'خودتو دست کم نگیر'که هر دو کتاب کودک و ترجمه خود او  است به کمپین «نذر دانایی» پیوست.

نظرات بینندگان