کد خبر: ۹۷۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۳ - ۱۴ مهر ۱۳۹۵
دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) فارس:

برگزاری همایش بزرک شیرخوارگان حسینی همزمان با 30 کشور جهان

دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) در فارس گفت: همایش بزرگ جهانی علی اصغر (ع) همزمان با 30 کشور جهان روز جمعه شانزده مهرماه جاری در نخستین جمعه ماه محرم برگزار می شود.

به گزارش شیرازه، شاهرخ صبوری ظهر امروز درجمع خبرنگاران اظهار داشت: همایش بزرگ شیرخوارگان حسینیکه به نام روز جهانی علی اصغر(ع) نامگذاری شده است همزمان در3 هزارو 800 نقطه از میهن اسلامی و300 نقطه شهرستان ها، بخش ها و روستا هایفارس در بقاع متبرکه، حسینیه ها، مصلی های نمازجمعه وتکایا ودیکر اماکنبا محوریت دفاتر ائمه جمعه اجرا می گردد.

دبیر همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی خاطر نشان کرد: در سال گذشته بیش از 83 هزار نفر در سامانه پیامک3000800233 برای شرکت در این همایش ثبت نام کرده اندکه استان فارس در انعکاس این برنامه از صدا و سیمای مرکز فارس به صورت زنده و با احتساب تعداد کثیری از عاشقان اهل بیت عصمت وطهارت(ع) رتبه نخست را به خود در میان سایر استان ها اختصاص داده است و در سال جاری نیز شرکت کنندگان می توانند در این سامانه ثبت نام نمایند.

صبوری از برپایی مسابقه عکس، توزیع 60 هزار دست لباس نوزاد، اهداء جوایزب ه نامهای علی، علی اصغر وحضرت زینب(س) خبرداد، وافزود: برپایی این همایش از ساعت 9 صبح همزمان از شبکه های استان وکشوری به صورت زنده پخش می شود.

وی بیان کرد: جمع آوری طومار محکوم کردن کشتارکودکان وخردسالان کشورهای اسلامی شامل یمن، بحرین وسوریه با حمایت استکبار و بدست کشورهای مرتجع منطقهباعنوان پیمان نامه جمع آوری می شود.


نظرات بینندگان