کد خبر: ۹۷۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۲ - ۱۵ مهر ۱۳۹۵
فرمانده انتظامی کازرون:

با ایجاد هر مدرسه یک پاسگاه برداشته می‌شود

فرمانده انتظامی کازرون گفت:علم و آگاهی در پیشگیری از جرم بسیار موثر است و به تعبیری با ایجاد هر مدرسه، یک پاسگاه برداشته می‌شود.

به گزارش شیرازه به نقل از کازرون خبر، آموزش و پرورش کازرون با دعوت از فرمانده انتظامی شهرستان کازرون، در صبحگاه اداری آموزش و پرورش، هفته نیروی انتظامی را گرامی داشت. 

سرهنگ رجبعلی رزمجویی فرمانده انتظامی شهرستان کازرون در این مراسم ایجاد امنیت در جامعه را هدف نیروی انتظامی دانست و اظهار داشت: همبستگی بیشتر بین مردم و پلیس، تعیین کننده انضباط اجتماعی است.

وی با بیان اینکه پذیرای انتقادات و پیشنهادات مردم هستیم گفت: شماره تلفن 197، پل ارتباطی میان مردم و پلیس است و مردم هر نوع انتقاد، مشکل و پیشنهادی داشتند می‌توانند با شماره 197 تماس بگیرند.

سرهنگ رزمجویی با اشاره به اینکه رویکرد پلیس جامعه محوری است و برای رسیدن مطلوب به این رویکرد، حمایت‌های فکری و رسانه‌ای آحاد مردم ضروری است، بیان کرد: در کازرون 170 پلیس افتخاری داریم که برای ایجاد امنیت با نیروی انتظامی همکاری دارند.

وی پلیس 110 و نیز پلیس+ 10 را نمونه‌هایی از تعامل مردم و پلیس خواند و افزود: «همیاران پلیس» نمونه تعامل سازنده و ارزشمند بین نیروی انتظامی و آموزش و پرورش است، که در کاهش تخلفات اجتماعی و بخصوص رانندگی موثر و مفید بوده است.

رزمجوئی شعار هفته نیروی انتظامی را «همه با هم برای امنیت» اعلام کرد و بیان داشت: بدون همکاری مردم، نهادها و سازمان‌ها برقراری امنیت ممکن نیست.

این مقام مسئول عنوان داشت: علم و آگاهی در پیشگیری از جرم بسیار موثر است و به تعبیری با ایجاد هر مدرسه، یک پاسگاه برداشته می‌شود.

گفتنی است در پایان این مراسم که در کانون شهدای رضوان برگزار شد با لوح تقدیر از فرمانده و معاونت اجتماعی و عملیات نیروی انتظامی شهرستان کازرون تجلیل شد.

گرامی داشت هفته نیروی اتنظامی در آموزش و پرورش کازرون

گرامی داشت هفته نیروی اتنظامی در آموزش و پرورش کازرون

گرامی داشت هفته نیروی اتنظامی در آموزش و پرورش کازرون

نظرات بینندگان