کد خبر: ۹۷۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۹ - ۱۷ مهر ۱۳۹۵

حرفه اي گرايي و دانش بنياني پليس سير صعودي دارد

فرمانده انتظامي استان گفت: امروز پليس مأموريت هاي خود را با عقلانيت و خرد جمعي انجام مي دهد و حرفه اي گرايي و دانش بنياني پليس روز به روز بهتر و سير صعودي دارد.

به گزارش شیرازه به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار "احمد علي گودرزي" در جلسه ارتقاء سطح علمي فصلنامه دانش انتظامي استان فارس، بيان كرد: نيروي انتظامي در راستاي نيازهاي جامعه اقدام به انجام مأموريت هاي خود كرده و در راستاي تأمين نظم و امنيت تلاش مي كند.

وي ادامه داد: بخش عمده اي از امنيت و آرامش موجود در جامعه مرهون تلاش اساتيد است كه علم را ترسيم و تبيين مي كنند.

فرمانده انتظامي استان فارس با اشاره به اينكه پليس نسبت به گذشته بسيار متفاوت شده است، افزود: امروز بيش از 12 دانشكده تخصصي و علمي در دانشگاه علوم انتظامي امين وجود دارد كه در آنها فراگيران آموزش هاي لازم را كسب مي كنند.

گودرزي تصريح كرد: در استان فارس بيش از 30 درصد از جرائم به صورت علمي كشف مي شود كه اين موضوع جايگاه و تأثيرعلم را نشان مي دهد.

وي با اشاره به اين موضوع كه در فصلنامه دانش انتظامي تجربيات ارزشمند همكاران به تحرير در مي آيد، گفت: با توجه به تهديدات فضاي مجازي در عصر حاضر، چاپ هشدارهاي انتظامي و آموزشي پيرامون اين موضوع مي تواند بسيار تأثير گذار باشد.

فرمانده انتظامي استان فارس در پايان از اساتيد دانشگاه به دليل همكاري خوب با پليس و همچنين رئيس دفتر تحقيقات كاربردي فرماندهي انتظامي استان فارس و كاركنان تقدير و تشكر كرد.

در ابتداي اين جلسه، سرهنگ دوم " احمد ايزدي" رئيس دفتر تحقيقات كاربردي فرماندهي انتظامي استان فارس گزارشي مشروح از اقدامات و عملكرد دفتر تحقيقات ارائه داد.


نظرات بینندگان