کد خبر: ۹۷۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۴ - ۱۷ مهر ۱۳۹۵

چهار مصدوم حاصل واژگونی پراید

در اثر انحراف و واژگونی پراید در پل فسا ، چهار نفر راهی بیمارستان شدند.

به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدامت ایمنی شیراز، در ساعت3:52 دقیقه بامداد روز پنج شنبه ، گزارش وقوع تصادف و واژگونی یکدستگاه خودرو پراید در پل فسا،آتش نشانان از ایستگاه 13 را روانه محل حادثه کرد.

تیم امدادی پس از رسیدن به محل حادثه ، عملیات امداد ونجات را آغاز کردند.

علی اصغر ذاکر حسینی فرمانده این عملیات در این باره گفت: پس از حضور در محل حادثه مشاهده شد خودرو پراید باچهار سرنشین در حاشیه بزرگراه پل فسا واژگون شده که به سرعت عملیات امداد و نجات با تامین جاده بوسیله نصب علائم هشداردهنده و هشدار به رانندگان و همزمان با آن ، انتقال مصدومین و تحویل آنها به عوامل اورژانس انجام شد.

در آخر، خودرو به حالت اولیه بازگردانده و به حاشیه امن از خیابان انتقال داده شد.

از جمله عملیات های اطفا حریق آتش نشانان در دو روز گذشته مربوط به آتش زدن یک مخروبه در مجاورت منازل مسکونی خیابان تیموری توسط معتادین بود که در ساعت 3:8 دقیقه بامداد به ایستگاه 12 اعلام شد . تیم اطفایی به سرعت پس از رسیدن به محل حادثه ، با توجه به عدم دسترسی به داخل مخروبه از روی پشت بام های منازل مجاور ، حریق را بوسیله چندین رشته آبدهی مهار و اطفا کرده و مانع از سرایت حریق به منازل مجاور شدند.اطفای این آتش سوزی 41 دقیقه به طول انجامید.

همچنین در عملیات اطفایی دیگر ، آتش نشانان از ایستگاه 15، حریق دامنه های ارتفاعات کمربندی شهرک رکن آباد را با 27 دقیقه تلاش بوسیله آتش کوب و چندین رشته آبدهی اطفا کردند.


نظرات بینندگان