کد خبر: ۹۷۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۵ - ۱۸ مهر ۱۳۹۵
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس:

عاشورا یک رسانه قدرتمند است که بیش از 14 قرن است همه امور جهان را تحت تاثیر خود قرار داده

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس، با بیان این که عاشورا به تنهایی یک رسانه است که هیچ قدرتی تاکنون نتوانسته آن را تغییر بدهد، گفت: عاشورا یک رسانه قدرتمند است که بیش از 14 قرن است همه امور جهان را تحت تاثیر خود قرار داده و قوی تر از گذشته به راه خود ادامه می دهد.

به گزارش شیرازه، سلیمان مهدوی در دوره آموزشی "طرح ولایت" بسیج رسانه استان فارس ابراز داشت: عاشورا یک جهاد به تمام معنا در همه امور است که به زیبایی تولی و تبری را به تصویر می کشد، برای همه ادیان و مذاهب حرف دارد و جغرافیا را نمی شناسد چرا که متعلق به زمان و مکان نیست.

وی به نقش و رسالت حضرت زینب (س) و امام سجاد(ع) در قیام عاشورا اشاره کرد و ادامه داد: نقش حضرت زینب (س) در مسجد اموی و بیان زیبایی های کربلا به ویژه آن هنگام که فرمودند: به جز زیبایی چیزی ندیدم، در واقع به تصویر کشیدن حادثه کربلا بود که در آن رضایت خداوند مد نظرشان بود و خدامحوری را سرلوحه کارقرار داده بودند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس، نقش زنان را در حماسه عاشورا، در انقلاب اسلامی و به طور کلی در همه امور، تاثیرگذار و مهم بیان کرد و افزود: نقش زنان در رسانه نیز بسیار تاثیر گذار است.

مهدوی در پایان به انتقاد از رسانه ها پرداخت و خاطر نشان کرد: رسانه های امروز تنها بیان کننده سخنان مسئولان هستند و جایگاهی برای حرف مردم ندارند که این ناشی از نبود رسانه های دو طرفه در جامعه است.

لازم به ذکر است با همت سازمان بسیج رسانه استان فارس، دوره یک روزه "طرح ولایت" ویژه اصحاب رسانه در مورخ یک شنبه 18مهرماه برگزار شد.

برچسب ها: عاشورا ، زینب
نظرات بینندگان